AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
186Cevap
Mutlu olmak güzellikle olmaz. Mutlu olabilmek için hayati sevmek gerek. Her şey vaktinde güzel
Her güzelliğin bir bedeli var çünkü bedelide mutsuzluk demekki senin
208 tane yorum özetini kısaca açıklayacak olan var mı zamanım yok okumaya 🤦😄
Güzel olmak zordur kanka , bak ben tipsizim ne seven var ne de üzen
profilini bile goremeyoruz kendince güzel olduğunu idea ediyor
Cirkin egosu olma ihtimali yüksek ya bu arada kadınlarda konu çok farklı erkek psikolojisi açısından dış görünüş önemli olmayabiliyor kadın olması yeterli olabiliyor hem de bu erkeklerin maalesef çoğunda var düşük bir oran da değil
Sen erkeksin kadınların çoğu dış görünüşe önem veriyor ama cis erkekler öyle değil her türlüsü var eğer sen de kadın olsaydın o zaman herkes sana da yazardı cirkin güzel ol fark etmez sadece güzel olsan biraz daha artar ama çok artmaz
Kanka bilemiyorum. Para , mevki , güç... hepsi önemli.
Cis kadınlar bakbilir ama çok fazla etkisi olmaz cis erkekler hiç bakmayabilir bile o konuya
Kanka kızlarda baba figürü gibi birine aşık olma yokmu
Kızlar dış görünüşe çok önem verebiliyor
Paradan ziyade
Ne bileyim kanka da çok tipsizlerin yanında taş gibi kızlar
Bazı kızlar sadece ses davranış karakter uyumuna bakabiliyor
@felsefikbirkulum @miray3402
***Kadınların partner olduğu, sevgili olduğu ya da evlendiği erkeklerin yüzde 80'i
zengin de değil yakışıklı da değil. Ortak özellikleri şunlar;
1. Köpek gibi özgüvene sahipler
2. Ağızları deli gibi laf yapıyor.
3. Kadını ilah yerine koymuyorlar.
Benim gördüğüm aşırı güzel kızlar vb öyle artık bilemiyorum ben de tipe bakıyorum yakışıklı erkek için çok kadın rekabeti var benim çevrem kadar çevren yoktur eminim bence yorum yapma gereğinde bulunma
Hiçde öyle değil halisazyon falan görüyorsun kadınlar çok hasas hemen ayrılır öyle bir şey olsa
Demek ki çevren çok dar ya tartışmaya girmeyeceğim
Bilimsel olarak bakarsak, insan tercihleri çok boyutlu ve sadece fiziksel çekicilikle açıklanamaz. Sen kendi çevrenden yola çıkarak ‘uç seviyede yakışıklı erkek yok’ diyorsun, bu tamamen dar ve sosyoekonomik açıdan sınırlı bir örneklem üzerinden yapılan subjektif bir gözlem. Konya gibi nüfusu 1,5 milyon olan bir şehirde bile, senin çevrene göre genelleme yapmak, bilimsel açıdan yanlı ve eksik veriyle çıkarım yapmak anlamına gelir. Evrensel veya ülke geneli için geçerli bir sonuç çıkaramazsın. Tip ve gelir yalnızca bir faktör, partner tercihlerinde kişilik, ilgi alanları ve kültürel uyum çok daha belirleyici.” ve ben İstanbul’da yaşıyorum 3 milyon kişi beni tanıyordur en az çevrem aşırı geniş bence Konya gibi bir yerle kendini savunma İstanbul nüfusu Türkiye’nin yarisindan fazlası İstanbul’un en iyi lisesinde okudum en iyi üniversitesinde okuyorum ve arkadaş çevrem çok geniş taninma oranım çok yüksek linkendelin de 175 k takipcim vardı
@Miray3402 Teşekkür ederim akademik görüşlerin için... 175K linkendelin takipçin var büyük başarı! Reel sektörde pek referans olan bir konu değil ama Allah çok versin diyelim. Senden şunu istiyorum. Türkiye Cumhuriyeti toprakları içinde doğmuş büyümüş 175 tane Kıvanç Tatlıtuğ skalasında erkek profilivarsa eğer bu sitede paylaşırsan tüm söylediklerimi geri alır ve tüm site huzurunda senden özür dileyebilirim.
Taninma açısından yorum yaptım algınız kapalı yüksek ihtimalle çevrem geniş yani konu çevre genişliği onunla uyumlu bir yorum da bulundum saptirmaya gerek yok bu zaten benim maaşımı etkiler veya başarımı sizlik bir konu yok konumuz üzerinden konuştum idrak edemediniz sizin sorununuz benimle tartışmaya girmeden önce okuduğunuzu anlamayı Türk dilinizi geliştirmenizi tavsiye ediyorum iyi günler tartışmaya girmeyelim en iyisi
Kanka cevap verme şuna ya , engelledim yazamaz daha da sana
üzüyolar canim o yuzden salla hayatina bak ben artik üzlmüyorum akisina biraktim
Fazla ilgi gösterdiğin için ilgi görmemiş olabilirsin
Aynı benim kaderim yakışıklıyım ama mutsuzum
:(
Bu çok zor inşallah mutlu olursun Allahım bahtını kaderini güzel eylesin.
Şansın yok sanırım
Hiçbir şeyden şansım yok.
Başka konularda vardır mutlaka? "durum o kader kötü mü
Bir şeyde demek istemiyorum cunku elhamdülillah elimiz ayagımız tutuyor. Savaşta değiliz açıkta değiliz. Elimiz ayağımız tutuyor. Sağlığımız yerinde. Durum o kadar kötü demek istemem anlayacağın.
Yani diyecek olsam bile aklıma bunlar geliyor vazgeçiyorum. Diyorum şükretmesini bil ne olursa olsun.
Kesinlikle canım şükret her zaman
Kafana takma. Bende herşeyi kafaya takıyorum ama iyi değil bu. Kaç yaşındasın
29 sen?
Demek ki eline gelenlerin kıymetini bilmemişsin zamanında ondan olabilir mi
Yo ben biliyorum onlar bilmiyo
Hiç kalpten seven olmadı mı
Olmadı bence.
Demek ki iki tarafta hayatı boşuna yaşamışsınız hep
Senlik bişe yok şimdiki erkekler tuhaf
Oda şans canım
ikisi arasında bir bağlantı olduğunu kim söyledi ki sana :)
Güzellik diye kastettiğim seyin sadece dış görünüş oldugunu kim söyledi?
GÜZEL olduğuna eminmisn ya da karşina çikan erkekler düzgün değildir takma kafana
Yani kendimden emin olmamıs olsaydım eğer çevremden çok iltifat aldıgım icin emin olurdum
Ahhh yazık yaaa üzülme
Sorunu kendinde mi arıyon mq
İrtibatın yok , o yüzden mutsuzsun.
Sebebi sende gizlidir
Ahh ahh yanısan çok seversin
Titreşim ve frekans...
Düşünceleriniz
Meditasyon spor aktivite yap
Güzel kadınlarda şansız olabilir
Çünkü muhtemelen daha benimle tanışmadın 🤣
Karşına çıkan erkekler dış görünüşün için çıkıyorlarsa yaparlar tabi
güzel kadınlar kadersiz olurda ondan
Bu iddia. Foto görelim
Gaddar değilsin
Demek ki mutluluğu orada aramaman gerek
Seni bile mutsuz eden hayat bize ne etmez
Tanışalım mı
Yani çirkin şansı olsaymis keşke
Güzellik başa beladır
Güzel olduğun için
Sorun onlarda demek ki sende değil
Olur ha öyle . bi sizden bi bizden awq.
Neden mutsuzsun bir bayan mutsuz olmamali
Merak ettım sızı nasıl birisiniz?
Erkek bence bu 😅
Kıyamam tanışalım
bazı geller kısmetsizdir neden mutsuzsun
Mutlu olursun bir gün
Erkek seçiminde sorun var
Sende sorun yok karşına çıkanlarda sıkıntı
Doğru kişi demek ki daha çıkmamış
Doğru diyorsun katılıyorum sana
Seçim kriterlerini gözden geçir
Seçmeyi. bilmiyorsun
Nerde yaşadığına bağlı
Doğru birisiyle tanışamadığın için mutsuzsun.
Demek ki o tip kişileri çekici buluyorsun
Bence kendini motive ediyorsun
onları sen seçiyorsun sakallıyı unut
Zaman değişti
Şansım kapalı düzgün birisini bul
Herkesin kaderi işte ne yapalım
Bahtın güzel değilmiş
Bazen güzellik para etmiyor
Seni sevmeyen ölsün boş ver
Helal kız😂
Öyle valla
Bende çirkin kadınım yine bekarım
Profilinde ki söz güzelmiş
Demeyin öyle her kadın güzeldir
Kendine baktıgı kalbi güzel oldugu sürece🥰
Güzel oomak mutluluk getirir diye bir kural yok ki
Sende erkeksiz yaşa
ılgı yoksunu olmussun deger kıymet ve tatlı soz duymamıs sevılmemısssın yeterınce
Pisikolojik sorunların vardır
Yok aslında. Olsa da psikiyatri de calısıyorum. Düzeltirim kendi psikolojimi. :))
Psikolojimizin bozuk olduğunu nasıl anlıyoruz belki bende birşeyler vardır
Hislerinden anlayabilirsin. Huzursuz oldugun şeylerden. Mutlu musun mutsuz mu gibi gibi
Bazen mutlu bazen mutsuz zaman zaman her şey değişiyor bende
Gerçekten seni huzursuz ediyorsa gidebilirsin. Konuya da bağlı tabi
Sorunlara fazla girmeyi sevmiyorum ertelemek iyi geliyor
Ben de mutsuzum
:(