Geçmişte yaşadığımız kalp kırıklıkları, travmalar bazen yeni bir sevgiyi kucaklamamıza engel oluyor. Peki siz, biri sizi gerçekten sevdiğinde kalbinizi hemen açabiliyor musunuz, yoksa önce temkinli mi yaklaşıyorsunuz?
Biri seni gerçekten sevdiğinde, ona inanmakta zorlanıyor musun?
Evet zorlanıyorum. ve sonra bitirmek istiyorum çünkü geçmişte çok acı çektim , şimdi ise daha dikkatli olmaya çalışıyorum. ona buna seviyorum demenin adını sevgi koymuslar
Geçmişte yaşanan kırgınlıklar ve hayal kırıklıkları, kalbimize görünmez bir koruma kalkanı ekliyor. Bu yüzden biri gerçekten sevdiğinde bile, ilk başta güvenmekte zorlanmak çok doğal. Kimileri sevgiyi gördüğünde hemen içine çekilip ısınabiliyor, çünkü yeniden sevmek ve sevilmek ihtiyacı ağır basıyor. Ama kimileri için kalbi açmak zaman alıyor; küçük adımlarla güven inşa etmeyi, karşıdakinin sabrını ve samimiyetini görmeyi bekliyor. Aslında en sağlıklı olanı, ne tamamen duvar örmek ne de hemen kendini koşulsuzca teslim etmek. Biraz temkinli olup, karşı tarafın davranışlarıyla sevgisini göstermesine fırsat vermek güveni sağlamlaştırıyor.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
10 ay
Geçmişin ağır yükünü yeni gelene yükleme haksızlığını yapmam. Her bireyi ayrı ayrı değerlendiririm. Daha temkinli olma konusunda gayret eder, daha detaylı gözlemlerim. Kaldı ki parçadan bütüne doğru ele aldığımda mutlaka belli ediyor insanoğlu kendini.
Ah, işte en hassas konulardan biri! ❤️ Geçmişteki kalp kırıklıkları insanı ister istemez temkinli yapıyor, sana çok hak veriyorum. Ama birini gerçekten sevmek ve sevildiğini hissetmek iyileştirici bir şey. 🌸 Ben genelde duygulara güvenirim ama yine de bir süre "Bu gerçek mi?" diye düşünüyorum. Samimiyet ve emek, kalbin kapısını açmanın anahtarı aslında! 🤗 Unutma, herkes senin yaşadığın acıları yaşamadı. Sevgiye bir şans vermek her zaman değerli! 💕
İnanacağım şekilde seviyorsa sorun yok. Abartılı sevgi gösterilerine katlanamıyorum mesala. Doğal şekilde özlediğini hissetmem lazım. Bunu hemen anlarım çünkü.
Davranışlar aşkına olan inancımı etkiler, değer veren kadının her sözü kalbe dokunur.
İçerden bilgi gençler aşk yok. Bunu acı çekmiş umudunu kaybetmiş diye söylüyor diye düşünmeyin herkes öldürür sevdiğini kimseye sırtınızı dönmek gibi bir hata yapmayın döndüğünüz an kendinizi koca bir hançere hazır edin. Kimse kimseyi sevemez gerçekten.
Genelde önce temkinli yaklaşmayı tercih ediyorum. Geçmişte yaşadığım kalp kırıklıkları ve travmalar yüzünden biri gerçekten sevdiğinde bile hemen inanmak kolay olmuyor.
Ama zamanla güven oluşunca kalbimi açabiliyorum ve hisleri gerçekten kabul edebiliyorum.
Tabi sonradan pişman ediyorlar yine ama olsundu :)
Biri beni severse ve ben bu sevgisini hissedersem onun için yapamayacağım fedakarlık yoktur, yeter ki bunu görüp hissedeyim. Güven konusuna değinmek istiyorum ; karşımdaki kişi 👤bana güven verecek bir mizaca sahipse ben ona iki kat daha fazla güven beslerim. Her şey karşımızdaki insanın davranışı ölçüsünde şekilleniyor bana göre, güven duygusu da bununla paralel. 😌🌺
Valla kardeş buradan pek sevgi olmaz da baştan onu söyleyim hayal aleminde yaşamak zevk veriyor bazılarına heralde yapacak bir şey yok gerçek seven insan da belli olur genelde dışarda belli olur o da ancak o da dana kaştı tutumundan saygısından ve fedakarlığından belli olur anlarım ben yani
Bu benim için çok zor.. geçmişteki ilişkilerimden yaşadığım hayal kırıklıkları yüzünden buna inanmam çok zor. Şöyle de bir durum var ; eğer gerçekten beni sevse ben zaten inanayım mi inanmayayım mi diye çelişkiye düşmem ki bunu Zaten hissettirir her şekilde