+1 yılKullanmam. Özellikle hastaysa hiç kullanmam. Ama ben bir çatalı elime alırken ışığa tutup 2 kez inceleyen biriyim normaldir :)
Öpüşmek konusundan bahsediyor herkes ama bence arada fark var, yani sevgilimi yemek yedikten sonra falan öpmem asla, dudak dudağa değdirerek küçük bir öpücük belki ama o bile rahatsız ediyor, yemek yediyse dişlerini fırçalamalı mesela ya da ne bileyim kahve içtiyse.
Pek kolay bir sevgili değilim sanırım :)11 Yorumla
Soran+1 yılBilmem galiba:)))
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı.
+1 yılEvdekilerle aynı bardaktan su içemeyen bir insanım
Bilmiyorum iğrenirmiyim sonuçta öpüşürken iğrenmiyosun32 Yorumla
Soran+1 yılEvet yaa düşününce öyle dogru oranti kurunca kullanilir sanki...
- +1 yıl
e yani öpüşüyosun eşin sonuçta tükürük teması oluyor :)
+1 yılEvet diyenlere de bir sorar mısın, ''anne ve babanız içinde geçerli bu'' diye. (: sevgiliye gösterdikleri hürmeti anne ve babaları içinde göstersinler. Annesinin babasının bardağından, çatalından yemeyen ve içmeyen, burada ''evet'' diyen zihniyetten bir bk olmaz...
12 Yorumla
Soran+1 yılfarklı yorum bişey diyemeyecegim
- +1 yıl
böyleleri için, yapılan bu yorum üzerine söylenecek bir şey yok. hak veriyorum sana
hastalık haricinde hepsini yaparım. o benim canım birtane hem aşkım hem eşim hemde sevgilim.. neden olmasınki. kendi elleriyle beslesin yedirsin tek bir olalaım can olalım onla
13 Yorumla
Soran+1 yılTskler
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
87Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 7,3b cevap paylaştı. Senden önce soruldu
www.kizlarsoruyor.com/.../q2531705-sevgilinizin-kullandigi-cataldan-yemek-yer-misiniz11 Yorumla
Soran+1 yılHmm evet sabah sorulmuş sorun değil.
bir kere onu öpmek istedim hastayım dedi bişe olmaz lutfen bir kere öpimm dedim olmaz dyince zorla öptumm bende :)
11 Yorumla
Soran+1 yılof off sen daha betersn ne diyim:D
+1 yılSevgilimle ne olursa olsun kullanmam ama eşim olunca da hasta olursa kullanmam hasta değilse sorun yok..
11 Yorumla
Soran+1 yılFarkli yorum hmm
+1 yılSevdiğim adam hariç başkasının dudağının değdiği şeyden yemem içmem :)
21 Yorumla
Soran+1 yılHmm iyiymis...
Gizli Üye(30-35)+1 yılNeyin kafasını yaşıyoruz :D
www.hurriyet.com.tr/kelebek/saglik/27594617.asp11 Yorumla
Soran+1 yılAhahhahahahhahahahahhahah cok güldüm Güzel yorum...
Hasta olmadığı zaman kullanırım iğrenmem, gripse hastaysa göz göre göre kullanıpta niye kendimi hasta ediyim, mazojistmiyim ben :)
11 Yorumla
Soran+1 yılHaklisn
- Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılÖpüşüp-seviştiğin adamın çatalından, bardağından tiksinmek daha tiksindirici bir düşünce sanki...
11 Yorumla
Soran+1 yılhmm farklı bir yorumm
+1 yılasla tiksinmem öpüşüyosun sonuçta neyden tiksincem :)
11 Yorumla
Soran+1 yılyanii haklsn
ya :D bu soruyu 2. ekz görüyorum yine aynı cevabı vereceğim
yemeği çiğneyip ağzıma aktarmışlığı var ne tiksinmesi :D12 Yorumla
Soran+1 yılnabıyonuzz yaa o kadarı fazlaa...
kullanırım tabi adamla öpüşüyosun tenin tenine kaynıyo onda sıkıntı yok bardak çatal kaşığını kullanıncamı var saçma...
13 Yorumla
Soran+1 yılvalla yorumlarda itici bulanda var bende anlamadm
Soran+1 yılee yanii saçma geliyoo öbür türlüsü
+1 yılnormalde tiksinmem de gripse sakınırım biraz canıma susamadım yani neden bile bile grip oluyım
11 Yorumla
Soran+1 yılAhahhah oda iyiymis...
+1 yılBu soruyu okuyunca aklıma portakal suyu pipeti geliyor. Hey gidi günler..
13 Yorumla
Soran+1 yılbir bardakda iki pipet mi diyosun?
- +1 yıl
Yok 1 bardakta 1 pipet
Soran+1 yılhmm oda iyiymiş...
+1 yılKullanmam hijen sonucta ben biraz da titizim ayni bardgi bile iki kere kullanmam yikamadan o yuzden bana gore değil acikcasi
15 Yorumla
Soran+1 yılhmm anladm
- +1 yıl
Peki ya siz
Soran+1 yılben tiksinmem galiba denemedim ama!
- +1 yıl
Evde kardesinizin annenizin babanizin kullandigi bir kasikla deneyin bakalim bir belki kullanabilirsiniz ama ben dedigim gibi biraz titiz pimpirikliyim :))
Soran+1 yılKaşık catal kullanmadim kullanamam. Ama bilmem oylesine denemeden bilemem herhalde
+1 yılEşimle kullanırım pek tabiki. Gripse zaten aynı ortamı paylaştığın birinden bulaşır illaki eninde sonunda.
11 Yorumla
Soran+1 yılDuz mantk haklisin
O grip olmuşsa. . Ondan bana gecmesi için dua ederim.. ayni bardaktan ayni catal kullanmak mi. .. onun cignedigi ağzından cikan bile tatlıdır. .
17 Yorumla
Soran+1 yılOooo yorum bir baska...
Soran+1 yılBilemedim simdi guven olmaz kimseye...
Soran+1 yılLafa bak ya o niye simdi..
- +1 yıl
Ben neler söylüyorum. . Sen guvenden bahsediyosun. . Bunu sana söylemiyorum ki.. guvenip guvenmeyecegin konusunda seni ikna edeyim. . Ben burada sevdiğim kiza karşı sevgimi ifade ederken sen kalkmış guven olmaz bu zamanda diye benim sevgimi sorguluyosun. Sen durum böyleyken bana guven meselesi yaparsan.. seni seven ya da sevecek kişiyi düşünemiyorum. . Burnundan getirir.. sevdigine sevecegine bin pişman edersin. O acidan allah yardım etsin dedim..
Soran+1 yılaminnn sagolasınn...
+1 yılOnceden igrenirdim ama yurtta kaldiktan sonra igrenmiyorum:)
11 Yorumla
Soran+1 yılyurtları söyleme gitsin zaten...
Sevgilinin dudağını öpüyorsun Tiksindiricide olmuyoda Catalanı kullandın diyemi tiksindiricimi olacak?
11 Yorumla
Soran+1 yılyaniii haklı bir yorum olmus
+1 yılTiksinmem aynı çatal tabak kullanırız fark etmez. Ama gripken ayrı olur. Birimiz sağlıklı olmalı sonuçta.
11 Yorumla
Soran+1 yılhaklısın birinin iyileştirmesi için çorba filan yapması lazım
+1 yılbir elmanın 2 yarısı misali
O hastaysa bende olurum
:) Prim yaptığımı sanmasın kimse ciddiyim...14 Yorumla
Soran+1 yılbiri saglam olsun barii.. ama iyimiş düşüncenn
- +1 yıl
:) Hastaykende bakarım ben ona merak etme :)
Soran+1 yılHmm super o zamn mutluluklar...
- +1 yıl
Dimi bide olsa işte :)
+1 yılKullanmam ya yalan söylemiyim hastalıklar bir birimize geçip bulaşıcı olabilir
13 Yorumla
Soran+1 yılhmmm
- +1 yıl
yani tiksinti değil bu hastalıklar neden geçsin bir birine iki kişinin hasta olması iyi değil ki bir kişi hasta olucak diğeri ona çorba pişirecek falan
Soran+1 yılhaklısın
+1 yılKullanırım tabiki , aynı ağızdan sakız çiğnediğimi hatırlıyorum
11 Yorumla
Soran+1 yıliyiymiş...
Makarna gibi yemeklerde çatal bile kullanmayız.. Aramızda hallederiz ;)
21 Yorumla
Soran+1 yılahahah iyiymişşş
+1 yılSuyu, çatalı, bardağı bırak.. Öpüşüyoruz grip oluyorum bende. Canı saolsun 😇
11 Yorumla
Soran+1 yılahahah haklısn
+1 yılBir keresinde sevgilimin ağzından sakızını almıştım
14 Yorumla
Soran+1 yılWooww bu kadarini beklememistim..
- +1 yıl
Bence çok seksiydi çünkü ekimlerine almadım ağzından
O kızla ilgili hatırladığım tek güzel an oydu - +1 yıl
Hayır yalnızca bunu iğrenç bulmadığımı belirttim
+1 yılNe tiksincem ya kullanirim ikimizde hasta oluruz sorun yok :D
11 Yorumla
Soran+1 yılAynen...
+1 yılİcmem yani onun da hastaligi bana bulasmassin ama normalde kullanilirim
11 Yorumla
Soran+1 yılHmm hastalıkda zor olur yaa...
Tabi ki kullanırım o yapmasada ben kullanırım. Hayatım onunla geçiyor hasta olacaksak beraber olalım Hastalıkta, sağlıkta diye boşuna demiyorlar
13 Yorumla
Soran+1 yılHmm mantıklı.. iyi gunde kotu gunde
Soran+1 yılYok kanka aynen devam
Tabiki kullanirim ne var bunda. Hayat arkadasimdan tiksiniyorsam eger onun diger yarisi olamamisim demektir bu
10 Yorumla
+1 yılHastaysa niye kullanayım? Mazoşist miyim ben? aa evet mazoşistim xd
21 Yorumla
Soran+1 yılAhahah bu iyiydi...
Aşk İlişkileri konusunda 627 cevap paylaştı. Gereksiz bence... Sevgiyi göstermenin başka yolları var...
15 Yorumla
Soran+1 yılsevgi için demedim merak için sordum
Soran+1 yıloda değişikmiş valla ne diyim
Soran+1 yılBilmiyordum.
hasta olduğu zaman içmem. İçerim diyen yalan söylüyodur ama normalde kullanırım
12 Yorumla
Soran+1 yılahahaah valla orasını bilemicemde yani içilir bencede
+1 yılSanmıyorum hayır yani neyi kanıtlıycam onun kaşığını kullanarak
12 Yorumla- +1 yıl
Ama öpüşmesini biliyoruz bak aynı şey :D
Soran+1 yılhmm olabilir
+1 yılNormal biseyde grip falansa zaten sevgilim izin vermez
11 Yorumla
Soran+1 yılhmm yanii haklısın
+1 yılHastayken öperim bile onun canı yanıyosa benimkide yansınn ben olsam aynı seyi kullanırdımm sorun olmazdı yani
10 Yorumla
+1 yılkoynuma almısım tıksınmemsımde catalını kullanıncamı tıksınecem la bısı olmaz sıfa nıyetıne der kullanırum la
12 Yorumla
Soran+1 yılahahahh iyiymiş
- +1 yıl
yani :)
+1 yılAynı soru kız arkadaşımdan geldi ve aldığı cevap 'Sen şu tabağa kus menemen diye ek ek banar yerim' bunu duyunca tamam dedi daha bişey demiyorum sana :)
06 Yorumla- +1 yıl
Ekmek olacaktı orası
Soran+1 yılSana diyecek bisey bende bulamadim iykk.
- +1 yıl
Ya o sözün gelişi de kesinlikle tiksinmem sevdiğimden elki bazılarına garip geliyo bu durum ama sevince hersey değişiyo
- +1 yıl
Eee senin cevabını merak ettim sen yazmamışsın?
Soran+1 yılSeviyorsam kullanırım heralde daha once denemedim!
- +1 yıl
Denetecek birisini bulursun umarım Teşekkürler
Hayır hiç tiksinmem. Çiğnediği sakızı bile çiğnerdim ben gerekseydi. O da öyle aynı şekilde. Öptüğüm, dokunduğum, istese canımı bir saniye düşünmeden verebileceğim adamın ağzından çıkanı da tükürüğünü de yadırgamam. Ona ait sonuçta
00 Yorumla
+1 yılHasta ise konu değişir ama onun dışında tiksinmem.. koynuma almışım..
11 Yorumla
Soran+1 yılyanii oyle
Gripken Hayır. Normalde evet. Kolay kolay tiksinmem birinden.
12 Yorumla
Soran+1 yılhmm
Aşk İlişkileri konusunda 383 cevap paylaştı. Valla bırak aynı çatalı kaşığı ağzından çıkardığı lokmayı atarım ağzıma no tiksinme no sıkıntı
:-D12 Yorumla
Soran+1 yılbiraz fazlaa bu sankii...
+1 yılgripse Allaha yakın bana uzak olsun kaç gündür çekiyorum grbin derdini.
11 Yorumla
Soran+1 yılAhahah cok samimi cevap
ömrümü paylasıyo sonuçta catalın kasıgın lafımı olur
15 Yorumla
Soran+1 yılHasta olsa bilee hmmm iyiymiş
Soran+1 yılPaylastikca azalir hastalık belki
Soran+1 yılOsa olur inş
Grip olayı ayrı ama ben onla ömrümü paylaşmışım çatal kaşık bardağımı mı paylaşmıyacağım.
12 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın...
Aşk İlişkileri konusunda 7,7b cevap paylaştı. Ulan opusup yalayip sonra ayni bardagi kullanmamak bana cok salakca geliyor :))
18 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın galibaa kullanmam diyenlerde var ama
Soran+1 yılDi mi..
Soran+1 yılBende bir an sevginden sandim kinadm simdi...:D
Soran+1 yılBende sevmiyorum da bulasik filan birinin yapması lazm
+1 yılBardak hariç kullanmam.
Grip olursa hiçbirini kullanmam.10 YorumlaSevişmeyin, aynı yatağa yatmayın o zaman. O da iğrenç bu duruma göre.
16 Yorumla
Soran+1 yılDogru diyosun..
Soran+1 yılyani öyle olmalı seviyorsun sonucta
Soran+1 yılyaniiii
+1 yıltiksinti değil de hastalık bulaşabilir.
ha bu soru benim gibi yalnız olan ve olmayı duşünen birisi için bir anlam ifade etmiyor10 Yorumla
+1 yılTiksinmem ama yemeem icmem de. Ayri olur hep esimle
14 Yorumla
Soran+1 yılhmm
- +1 yıl
Sevmiyorum oyle
Soran+1 yılhmm olabilir
- +1 yıl
Sen ne dusunuyosun
+1 yılOyle takıntılarım yok kullanılması normal bence abartmaya gerek yok
12 Yorumla
Soran+1 yılAynen alt ustu bir bardak catal disarda ne yi nasil hazirlandigini bilmedem yiyoruz
- +1 yıl
Kesinlikle en azından tanıdıgın biri. Dısarda neyi nasıl yaptıklarını bilmiyorum bile
- Aşk İlişkileri konusunda 419 cevap paylaştı.
+1 yılO değeri hak edip eşim olabilmişse sol ayak baş parmağının tırnağını bile öperim :)
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Lafa gelince tek beden oluruz ama ya icraatta? ben şahsen sevmissem ağzından cikani bile yerim
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 320 cevap paylaştı. : ) eşim Hastaysa Gerekirse Bende Hasta Olurum İcerim nden İcmiyim :) O yola Baş Koymusum Ondanmi Tiksincem..
10 Yorumla
+1 yılÜzgünüm ama çok farklı yorum bekleme. Ben de kullanırım. Sonuçta sevdiğim kişiden tiksinmem. Sümüğünü de silerim, kusmuğunu da temizlerim.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHastaysa icirtmez zaten kendisi ama geri kalan durumlarda sorun yok sonucta opuyosun falan
15 Yorumla
Soran+1 yılhmmm
Cevap sahibi+1 yılSana tiksinc mi geliyo?
Soran+1 yılyooo ben sadece merakdan sordum soruyu ki tiksinenlerde varmıs ogrenmiş olduk
Cevap sahibi+1 yılYok ya ne tiksincem evlencez sonucta yani iliski yasicaz
Soran+1 yılöyle
+1 yılHasta ise saglik acisindan hayir ama normalde tabii ki
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 976 cevap paylaştı.
+1 yılSevdiğim biri sonuçta herşeyi paylaşırım neden tiksineyim ki 😊
10 Yorumla bizim mikroorganizmamızdaki mikroplar bile sever birbirini canısı :D
10 YorumlaNe o kaşık çatal alcak para yoksa plastik kaşık çatal var ve bacım :-)
10 Yorumla
+1 yılKullanırım kullanmayanlar dudaktan opmeisn oda iğrenç o zaman. s. d
10 Yorumla
+1 yılKoçum biz halisahadamaç yaptıktan sonra 12 kişi aynı şişedeki suyu sırayla kafaya diken adamlariz
10 Yorumla- Devamını Gör (73)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar