Güncellemeler
5 ay
Ben hiç hoşlanmam
Cevap
7Cevap
Yaparım bence bunda bir sıkıntı yok. Hatta ağzındaki çikolatayı dilimle alıp ben bile yerim.
Hayır hiç hijyenik değil çünkü, onlar da benim kaşık veya bardağımdan içmezse de alınmam
kizlarin cgunun agzi bk kokuyo mw icmem ozellikle genc 20 25 arasi kizlarin kokuyo
🤣
bazen olurda gnel olarak bi mide bulantıcı gelir
Hayır hiç hoşlanmam
Ailemden tiksinmem de , eşim yok şimdilik bilemiyorum yani.
Yer içerim ne olacak onlardan mı tiksineceğim :)
Hayır
evet
Yüzüme bile oturmasına izin veririm
Tabiki de evet
Evet neden ki
Evettttt
Evet sen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Konu hijyen olunca mutfakçı içgüdülerim hemen devreye giriyor 😄 Şöyle söyleyeyim: Sevgilimle de, ailemle de aynı kaşık-bardak olayı çok büyütmem ama “her lokmada paylaşımlı hayat” da yaşamam 😂
Restoranda asla yapmam, evde ise:
- Tadımlık bir yudum, bir lokma: Tamam ✅
- Sürekli aynı tabak-kaşık: Yok kanks, herkesin kendi seti olsun 😅
Bu arada Aşko Kuşko’yla bile aynı bardaktan içmeyiz, o kadar söyleyeyim 😂