AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
347Cevap
Ben yerim ama senin böyle şeyleri sevmemen normal bir durum
Yani anlayış gösterse sorun yok:)
Anlayış göstermesi gerek kesinlikle.
Bence de:/
Çocukla öpüşüyorsan anormal gelebilir ama Yaptığın. Bu da var
Daha önce öpüşmedim kimseyle bunu iğrendiğim için değil prensip olarak
Anladım
Sen haklısın bu konuda.. Başkalarının hassasiyetini anlayıp saygı duymayan bir insandan ne sevgili olur ne de eş. Ne saçma bir insanmış seninkisi..
Bilerek yapıyor zaten :/
O zaman demek ki halen senin sevgilinse suç sende.. Çok fazla g*tünü kaldırmışsın bu hergelenin.
Terbiyeli konuşalım lütfen
Bence sana hakettiğin gibi davranıyormuş... Protein al biraz yoksa böyle hep karbonhidratla olmaz bu işler.
Evet hak ettiğim gibi davranıyor
Ben yerim neticede ilerde eşim olucak insan o benim o kadar öpüşüyoruz de çatalından yemek mi yemiyeceğim :) ama tabiki sanada saygı duyması lazım iğreniyorsan zorlamamalı ve anlamalıydı seni bu çünkü tek ona has olan bişey değilmiş
Yani :) bilerek yaptı zaten biliyor bu huyumu
Bu huyunu biliyorsa eğer sanada kızmaya hakkı yok erkek arkadaşının ozaman
Haklısın canım
sen yersen ona da yedirirsen evlendikten sonnraya birşey kalmaz sonra oğlan seni bırakabilir ne demek ileride evleneceğiz zaten öpüşürüz yiyişiriz mantığı yanlış ve ters bir mantık
sayın @eren556 benim öpüşüyoruzdan kastım zaten bunlar yapılıyor ığrenmıyoruzda çatalından yemek yiyincemi iğrenelim o anlamda dedim oğlan beni bırakmaz zaten biz nişanlıyız
Kimine göre değişebilir, anlayışla karşılamak gerekir. Bana gelince benim için sorun yok diyebilirim...
Teşekkür ederim
Ya bende böyle düşünürdüm ama zaten sen ona aşıksan onu kendinden bir parça olarak görüyosun ve tiksinmenin t si bile oluşmuyor içinde :)
Ben onu kendimden çok seviyorum Tiksinmek değil takıntı olmuş.
Bende kimseden Çatal bıçak bardak kullanmam ama sevgilim dışındadır. Sen kendine uzak hissediyorsun onu o yüzdendir :)
Alakası yok :) ben bazen kendi bardağımdan içmiyorum
Başkasının içtiği bardaktan bir şey içmem. Başkasının kullandığı kaşıktan veya çataldanda bir şey yemem fakat sevgilim olursa onun kullandığı çataldan yemek yerim ne var bunda :D
Siz takıntı yapmıyorsunuz o zaman
İstemiyorsan istemiyorsundur. Ben doymazsam arkadaşın tabağındakini de bitiririm sorun yok. Sadece aynı bardaktan bir şey içemem hiç sevmem bardak ve pipet paylaşmayı.
Ben de takıntı oldu canım. Hep vardı bu huy. bazen kendi bardağımdan bile içemiyorum
Aynen aynen bardağımı bir süre geçince değiştiririm ya da yemek yediğim zaman kullandığım bardakla sonra bir şey içemem. Anlayamaz bazı insanlar bu durumu. Pis falan değil ama kullanamam işte.
Ayy canım beni çok iyi anlıyorsun :) Keşke o da anlasa
Takıntı bu elimde değil dersen anlamalı. Yani anlamıyorsa ciddi sorunları vardır :)
Evet tatlım herkesin bir takıntısı mutlaka vardır anlayışlı olmak lazım :)
Yerim neden yemicem. Öpüşürken oluyor da çataldan kaşıktan mı iğrencem :D
Sizin görüşünüz saygı duyarım
Birbirmize Oral bile yapıyorsak çatal biraz komik kalır:)
Saygı duyuyorum size
Yerim diyenler, annesinin veya banasının çatalından yerler mi onu da sormak gerek. (: bu milletin kafası böyle işte. Sevgiliye var annene babaya yok. Sevgiliye gösterilen hürmet anneye babaya gösterilmiyor. Yazık
Yazını görünce bir düşündüm de harbi yemiyoruz be abi... Utandim bak şimdi
Pirimci coğu bunların. Real olucak insan real. Doğru ve dürüst olucak sonra başkasının dürüst ve doğru olmasını isticek. Topunun köküne turp suyu bunların
Yazık bence de. Ben bazen kendi bardağımdan içemiyorum takıntı olmuş
Bırak sevgiliyi arkadaşımın içtiği şişeden su bile içerim. takmam öyle şeyleri
Takıntı yok o zaman :)
Takıntı yok o zaman :)
Sevgilim olsa ağzını yerim, çatalını mı kullanmayacağım?
Gercekler bunlar :)
Birader doğru neyse onu söyleyeceksin, niye artistlik yapayım?:)
Takıntın yok senin o zaman
Çocuğu sevmiyosun demek ki :) hatunun birisi onu sevip sevmediğimi anlamak için ağzına aldığı kirazı çıkarıp bana yedirmişti :D bende yemiştim onu sevdiğim için :D seven insan tiksinir mi sevdiğinden yaa...
Iyy iğrenç ya okurken bile kötü oldum kusura bakma. Takıntı oldu ben de
Yok canım ne kusuru. Yapı meselesi :)
Evet :)
Sevgiliminkini kullanırım, o da kullanmazsa kırılırım yani.
O da çok kırıldı :(
yanlış yapmışsın yani çok kırıcı bir hareket.
:(((
Yerim, yiyorum da. İsirdigi seyleri bile yiyorum ki midesi hemen bulanan bir kizimdir normalde. Ondan igrenmiyorum ama.
Teşekkürler
Sen bn sewgilimin degil catali bardagi ayakkabisinin altindan bile yemek yerim yani
Iyi sizin tercihiniz :)
Turk erkegi haaahhha :D
ben yerim yedimde onun bardağı çatalı kaşığı hiç yabancı gelmez kendim gibi zaten oda benden tiksinmez bir bütünüz sonuçta
Tiksinme yok burada takıntı yalnız :/
olabilir :)
mantıken öpüşüyosun ediyosun yani bir çataldan mı iğrenicem hiç sanmamm:D
Peki ;)
su içtiği bardaktanda içerim yemek yediği çataldan da yerim ne var bunda
Bir şey yok:)
Ben olsam bende sorun cikarirdim. Insan sevdiginden tiksinirmi hic. Hatta tam tersi sevinirim öyle birsey yapsa.
Tiksinmek değil takıntı bu. Başınıza gelmeden anlayamazsınız
Benim arkadasimda da var bu takinti onda hatta dahada abartili ayak, ayni kasik, catal vs ama hic iyi bisey degiil yaa
Biliyorum ama elimde değil gerçekten. Bazen kendi bardağımdan icemiyorum
Nasil iciyorsun ya suyu?
Tuhaf mis bence bir an önce birakmayi ya da daha fazla isinmayi dene bu konuda :)
Bisey soracagim sevgilinile öpüstünmü?
Hayır hiç öpüşmedim hayatımda bunu prensip gereği yapıyorum
Cok iyi yapiyorsun :) insallah düzelir bu takintinda
İnşallah :) Teşekkür ederim :)
Rica ederim:)
Ben yiyorum ama sen yemek zorunda değilsin. Anlayışlı olmalı
Teşekkür ederim keşke o da düşünse
saygı duymuyosa sende ona karşı bir kaç davranışında bulunma o zaman anlar
Bu huyumu bildiği için böyle davranıyor :/ben de onun hoşuna gitmeyen davranışta bulunacağım
İyi yaparsın bence :)
Yemem. Benden de saçma isteklerde bulunmuştu sevgilim ama bana iğrenç gelmişdi ve yüzüne de söyledim :D
İyi yaptın
Başkası belki kabul eder ama ben titizim biraz yemeden önce kaşıkları, çatalları ve hatta masayı bile kontrol ederim temizmi diye :)
Anlıyorum seni :)
Çatalca bilsemki zehir var yinede yerim yeterki bana yediren grkm olsun hic mühim değil sen değil ama ben yerim
Saygı duyuyorum
Ya kimsenin catal bicagini bende kullanamam. Baskasinin suyundan yemeginden vs yiyip icemem. Hep bu yuzden tartışmalar çıkıyor bende de.
Çok üzücü oluyor ya :/
Yerim tabiki. Catalindan kasigindan bardagindan tiksinmem. Operken agzindan tiksinmiyorsan cataldan tiksinilmesi cok garip
Saygı Duyuyorum :)
O abartmış bence ^^ Senin çatalınla sana yedirseymiş ya hiç mi aklına gelmemiş ^^
Akıl edemediğinden değil bilerek yaptı gıcık :/
Öpüşürken miden bulamıyor aynı çatalı kullanamiyorsun tuhaffff
Sürekli aynı yorumu görmekten sıkıldım öpüşmedim daha önce. Bununla bir ilgisi yok bence
o çok abartıyor senin titiz olmana saygı göstermeliydi
Aynen ya
ama sana yermek yedirmesi hoş bir haraketmiş bu durumu açıkladın mı? o sana başka bir çatalla yedirmeyi denedimi? :D
Biliyor. bilerek yaptı zaten gıcık sey
=)))
Bende rahatsız olurum aynı bardaktan su içmekten ama acayip bir takıntım yok sevgilimin çatalından yerdim
Ben de var kimseninkini kullanamıyorum
Aslında hakısın ama üzülmüştür ben herkesinkinden yemem ama sevgiliminkinden yerdim
Takıntı işte canım. Çok abartıyor
Normalde bende bu konularda takintiliyim ama ilk zamanlarda az da olsa kullandığım olmuştu çok aşıkken görmüyorsun bunları sonra yine eskiye dönüyorsun şu an önceki takintim ikiye katlanmis durumda asla kullanmıyorum kendi kullanırsa cingar çıkarıyorum özellikle bardaklara takıntılıyım kendi kullandığım bardağı bile yarim saat sonra kullanmam değişmeli o mutlaka oglumada geçti bu takintim maalesef oda bu konuda takıntılı oldu
:D sadece küçük aşkım olan yiğenimle aynı çatalı paylaşırım başka kimsenin çatalını paylaşmam sevgiliymiş oymuuş buymuş.. başka çatal yoksa bırakırım aç kalsın :D
:)) iyiymiş
ya nee :D başka nediyim paylaşmam..
Bir şey demedim güzel çok tatlı bir yeğenin varmış :))
Daha görmedin bile amaa:D
Öyle hissettim :)
hislerin kuvvetlıymıs tebrıkler :D
Rica ederim ;)
Salyasıyla birlikte daha tatlı geliyor bana, onun çatalından/kaşığından yemek.
Saygı duyuyorum
Kusuyorum galiba tuvalet nerede
@OtakusGirl kusmuk da severim ben
Yesen olmezdin bence kabalik etmissin opusmuyosunuzdur da siz simdi?
Elimde değil başınıza gelse anlarsınız. Daha önce öpüşmedim ama iğrenmem herhalde
Bosuna sevgilim diyosun sen o cocuga cocugun yerin olsam cok bozulurdum cok uzuldum acikcasi
Ne yapayım anlayış göstersin o da
Yerim tabiki ne olmuş ki ha hijyen diyorsan da saygı duyarım herhangi bir kırılma vs olmaz yani kişisel düşüncesinede saygı duymak lazım karsindakinin 👍kişiye özgü bir tercih
Teşekkür ederim. Anlayışla karşılamak lazım haklısın
Ben sakızonı bile çigeniyodum asla tiksinmem ben benim olan birşeyden neden tiksinim :)
Tercih meselesi ;)
arkada aisli değil ya. öpüştüğün dudağa değmiş bir kaşıkmı iğrenç geldi sana?
Daha önce hiç öpüşmedim
Öpüşünce birşey yokta çatala bardağa mı takıntı yaptın?
Daha önce öpüşmedim
Cocukla opusup sonra catalindan yemediysen ayip etmissin. Butun tukrugu operken agzinin icine birakmistir zaten. Catali da kullanmissiiin ha kullanmamissin😀😀
Daha önce hiç öpüşmedim. Benimki takıntı. Bazen kendi bardağımdan içemiyorum. Titizlik değil takıntı olmuş
Sevgilinle , kocanla falan öpüşmezsinde sen😀😀😀
Yerim
Yok öpüşmem
benim de pek hoşuma gitmez başkasının bardağını kullanmak ama sevgilin ki başkadır. Sevgilin çok çocukça davranmış senin istemediğin bir şeye zorlamamalıydı. Ayrıca sevgiliyi elinle besleme düşüncesi başlı başına çocukça zaten.
Hay aklınla bin yaşa :) keşke o da anlasa
Çok abartıyorsun sankı hiç öpüşmüyorsun onunla yediği çataldan yiyememen garip bişey.
Daha önce kimseyle öpüşmedim
Değişirr :/
Çokk çokk seviyosam yerim.
Ama dediğim gibi değişirr.
Teşekkürler :)
Senin abarttığın bişey yok bence.
Benim ablam benim ya da anne babamın su içtiği bardaktan su içmiyor.
Bu dediğin gibi kişinin elinde olan birşey değil. kendisini öyle alıştırmış ve ister istemez o şekilde reaksiyon gösterebiliyor.
Teşekkür ederim anladığın için :)
öpüşürken dil dile değiyorda çatalını kullanmak mı sorun oluyor sevgilinin?
Daha önce hiç öpüşmedim
Kusura bakma ama eğer karım olacak gözüyle bakıyorsam afedersin ama gerekirse bokunu bile yerim. Tabi karım olacak gözüyle bakıyorsam yoksa asla.
Ben kendimden çok seviyorum. Bu takıntı kendi bardağımdan bile içmiyorum bazen
O başka tabi
öpüşünce sorun yok ama çataldan yeyincemi sorun oluyor :) tabiki yerim :)
Tamam ye sen :)
Ben yerimde senin durumunda olan birisine karşı saygı duymuştum ben. Dert etmem böyle şeyleri.
Anlayışlı olmak lazım ;)
Öpüşmüyor musunuz peki?
Dudaklar diller biribirine değmiyor mu?
Değmiyor henüz
Bu gidişle kolay kolay değmez..
O çocuğun yerinde olsam seni bırakırdım..
Kolay pes eden biri değil
Yaşı küçüktür.. Boşa harcayabileceği uzuuun yılları vardır..
24 yaşında. Belki de benim için boşa vakit harcıyor haklısın
yenır bence ılerde o senın hayat arkadasın olacak belkıde
Elimde değil takıntı oldu :/
Başkalarının hiç bir şekilde içtiği yediği -anne kardeş kanki bile - şeyi içmesemde -şimdi alıştım hiç farktmiyo :D alıışrsın yavaş yavaş ama şöyle b şy var dişlerine bakıyorm o kişinin:// yoksa iğreniyorum://
Hmm benimki takıntı çünkü o benden temizdir :/
Saçmalık sevdiğin insanla her şeyi paylaşman gerek afedersin ama o adamı öpmeyecek misin ileride. Ondan da mı iğreneceksin?
Saygı duyarım ama bu benim elimde olan bir şey değil
Yavaş yavaş bu takıntını atlatabilirsin tatlım 💋
İnşallah teşekkür ederim :)
Sevgili olmak bir şeyleri paylaşmak değil mi zaten. Sen abartıyorsun.
Elimde değil :(
Sevgilimin çatalından daha lezzetli olur :)
fakat uçuk çıkmasınıda göze almak gerek ;)
;) evet
bende daha aşırı vaziyette var o takıntı. çocukken annem bile alınıyordu bu takıntıdan ama artık alıştı.
:)) bir tane ben buldum ya sevindim
Şapur şupur yalaşırken. Bademcik ameliyatina kadar giderken oyle demiyorsunuz ama.
Daha önce öpüşmedim bir. İkincisi bununla bir ilgi kuramadim
Eger migden bulaniyorsa ayni agzida opmeyeceksin ilgi bu ;)
Saçma
Ben çatal kaşıga agzımı degdiremiyorum kendi çatalım olsa bile :D degil onunkinden yemek :/ sevgiyle alakası yok bence
Çok sağol ya beni anladığın için :)
önemli degil canım dogrular :)
guzelim bunda ne var zehir mi veriyor cocuk sana hijyen konusunda iyi degil anliyorum ama keske belli etmeseymissin
Elimde değil canım. Çok kırıldı üzdüm onu biliyorum ama takıntı oldu ne yapayım
Senin sevgilin b*k mu yiyo tiskiniyosun ben sevgilimin içtiği bardaktan cataldan hiçte igrenmem irenmedimde çünkü seviyorum abartiyosun her şeyi sen çok mu temizsin
O benden temizdir evet. Ben bunu titizlik olsun diye değil takıntı var ben de yapamıyorum.
Abartiyosun bu sevmek değil.
Tamam sevmiyorum
Saçmalamış. Saygı duyması gerekirdi.
Seni rahatsız eden özel bir durum var ortada.
Sevgilisiniz diye aynı çatal ve kaşığı kullanmak zorunda değilsin.
Hay aklınla bin yaşa kimse anlamıyor beni :/
Saçmalıyorlar yorumları okudum. Bu özel bir durum! Onu sevmediğin anlamına gelmez, hatta sevişirken bile herşeyi yapabilirsin ama aynı çatalı bıçağı kullanmak sana itici gelebilir.
İnsanların bazı özel obsesyonları olabilir bu çok insani! Çok seviyor buradakiler empati kurmadan ahkam kesmeyi.
Adamla flört edecek kadar seviyorsun, çatal olayı seni rahatsız ediyor; saygı duymak zorunda herkes bu kadar basit ve net.
Teşekkür ederim ;)
Rica ederim.