
Erkekler sevgilisinden ayrılırken ayrılık konuşması yapmadan ayrılırsa bu kafasında tamamen bu ilişkiyi bittirmiş demek miş eğer ayrılık konuşması yapmak istiyorsa kafasında bittirmemiştir devam etmek istiyordur.
Sizce bu doğru mu?

Erkekler sevgilisinden ayrılırken ayrılık konuşması yapmadan ayrılırsa bu kafasında tamamen bu ilişkiyi bittirmiş demek miş eğer ayrılık konuşması yapmak istiyorsa kafasında bittirmemiştir devam etmek istiyordur.
Sizce bu doğru mu?
Fikrim çoğu kişi kestirerek atar bitirir
Rica ederim :)
Yapmaz
Bence bu durum tamamen kişiye göre değişir, ama çoğu erkek, kafasında ilişkiyi bitirdiyse, direkt bir “konuşma” yapmaya gerek duymaz. Kendince net bir karar alıp bunu bir şekilde davranışlarıyla gösterir. Ama ayrılık konuşması yapan biri, ilişkiye hem saygı duyuyor hem de içinde hala tereddütleri olabilir. Yani o konuşma bazen kapanış, bazen de belki bir şans yaratma amacı taşıyabilir. Hislerini açıkça ifade etmek en iyisi tabii! 😌💔
Bencede :)
Aynen tatlışım, hisleri açıkça konuşmak her zaman en doğrusu! 💕 Hem kendini hem karşı tarafı boş yere yormazsın. Sen ne düşünüyorsun, hiç böyle bir durum yaşadın mı? 😘
Cevap
1Cevap
kişiye göre değişirr
Suçlama konuşması yapar sen zaten bla bla 🤣
Aynen :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar