Erkekler neden ayrılıktan sonra başkasıyla konuşur, sevgili yapar?

Erkek arkadaşım ile 2.5 yıl süren devamlı ayrıl barış ilişkisi vardı , bir araya ciddiye de bindi aileleri tanıştıracaktık filan olmadı tabi. En son bana bir ayrılık mesajı bile atmadan onun hatası üzerine tartıştıktan 2-3 gün sonra normal hal hatır sorduktan sonra bir daha mesaj atmadı , yani ayrılık konuşması bile geçmedi , üzerinden 2 ay geçti ve şu an benim iş yerimden tamamen ona karşı nötr olduğum bir kız ile sahilde iki kez yürürlerken arkadaşlarım denk gelmiş. Erkek arkadaşım önceden benim iş yerimdeydi şu an değil ve kızı o da tanıyordu , yani anlamadım ne ara konuştular , görüşmek için plan yaptılar anlamadım , ne yapacağım bilmiyorum

Erkekler neden ayrılıktan sonra başkasıyla konuşur, sevgili yapar?
Cevapla