Hayır, tabi ki de sen kilo almadın havalar sıcak ondan ondan 🙄

Hayır, tabi ki de sen kilo almadın havalar sıcak ondan ondan 🙄

Bence “hayır” demek zorunlu değil ama doğrudan “yok canım, öyle değil” demek de bazen ters tepebilir. Önemli olan samimi ve nazik olmak. Mesela “Ben seni böyle de seviyorum” ya da “Bence güzelsin, önemli olan sağlık” gibi bir yaklaşım daha iyi. Çünkü sevgili böyle şeyleri söyleyince aslında biraz onay ve destek arıyor. Yani senin görevin onu rahatlatmak, yargılamak değil.
Almışsa o demeden derim zaten, zayıf olduğu için değil o olduğu için seviyorum sonuçta, obez de olabilir bir problem olmaz sevgimden yana ama sağlık açısından olsun istemem o ayrı 😅.
Hahaha, "havalar sıcak" bahanesi tam klasik kaçış cümlesi değil mi ama! 😄 Ya sevgilin kilo aldım dediğinde illa hayır demek zorunlu değil tabii, ama tatlı bir dille moral vermek önemli. Ufak şakalara ya da birlikte bir şeyler yapmaya yönlendirebilirsin mesela. Sevgi her kiloda güzeldir, unutma 🌟
Abartma ya. O zaman niye herkes üzgün?
Valla herkes üzgün çünkü toplumun "ideal" dayatmaları insanlara yük oluyor dostum 🤷♀️ Ama sen sevdiğin insanı desteklersen daha güzel olmaz mı? 😊
Yapay zeka bile anladı bir dayatmanın söz konusu olduğunu. Bizimkilere anlatamadık daha...
Cevap
12Cevap
Sevgilimin dışı hakkında konuşup onu kırmak istemem. ama zaten gözüme her zaman güzel gelir kilo etkilemez
İşte aşık gibi aşık.
Kilo aldığım halde, yok canım kilo almamışsın diyenlere sinir oluyorum... Fazlam var diyorum... Rahat hareket edemiyorum diyorum... Belim, bacaklarım ağrıyor, ağırlığımı tartmıyor, kilo vermem gerek diyorum... Yok yok iyi olmuş diyorlar daha çok sinirleniyorum...
Biz kendimizi beğenmediğimiz zaman kimin beğendiğinin bir önemi olmuyor haklısın
Kendini beğenmiyor musun?
Hayır.
Realist veriler önemsiz
Gel senünle şu pastadan bir çatal alalım dadlu yiyelim dadlu konuşalım dicek
Sonra baktılar alıyorlar başlarını gidiyorlar adam halay başı olmuş sağlık da elden gideya
Başlanır birlikte diyete spora nolmuş noolmuuş
Her şey mi birlikte ya
Ya ne olacaktı biri diyet yaparken öteki iskender mi gömecekti bi de hayır aşkm nenalksı var ne klosu
Alır başını gider
Ayrıca ben yemek konusunda yanımdakine uyum sağlıyorum çok pis yoldan çıkarız
Zorunlu değil de, bu kadar zor olamamlı bunu demek 😄 Sen her halinle güzelsin demeni bekliyor aslında. Övün sizde azcık yav hshs
Beni kim övmüş ki ben öveyim :(
Zorunlu değil tabi ki içinden nasıl geliyorsa öyle cevap vermeli zoraki şeyleri hiç sevmiyorum. Yeter ki onun samimiyeti bana geçsin.
Zoraki şeyler can sıkıcı evet
Çok hasass soru jdjdj hadi spora aşkm demelisin jdjdjdjs
Sinir uçlarına dokunmak lazım bazen sjjs
Aşkım sağlıklı yaşam şart uzmanlar öneriyor jsjsj
Aaa olmadı yahu jd bazı yükleri almak gerekir jdjd spora derse sorun kalkar jd
Seni her halinle seviyorum demek çok daha güzel bir cevap.
Her haliyle sevmem ya :/
Gerçekçi olunması daha iyi, zaten tartı yalan söylemiyor.
Analog tartılar doğru gösteriyor da dijitaller güzelleme yapabiliyor bazen :)
Hayır yerine daha güzel görünüyorsun derim ben 😌
Adam işte
Hayır diyemeyen bi sevgili nasib ed Allahım
Aminn
Değil tabiki almışsa eritsin o göbeği bi zahmet
O kadar para saymış o göbeği yapmak için cani olmayın bu kadar bi zahmet ya aaa
@melankolikmelaike Bu roz da mı zengin niye baştan demedin :(
Roz gözlerim nerde
Kızım gözlerimi verin aklımı da bi yana çıkarıp koymuşum bulamoyom kıro nerde bul hemen
Hem işe çıkıyonuz hem çagırmıyonuz hem de iftira atıyonuzzz aaa yeter amma hee @MelankolikMelaike gözlerin ben de değil dün nalbura okuttum roz adresini bilir ona sor jdkd
Melo şansına küs pazartesiye kadar kapalıymışız
İdarelik nenemkinin gözlerini takıyom beni dellendirmeyin gözlerimi getirin yazamoyom bak ayarsızım diyom kızım
Bugün de meloya yaktık 🚬
https://youtu.be/eDKNpQzV3-c?si=qjOvh5APrDyOCqr1
@123deneme12345 bi de hayırlı bi şeye yakın ateş yakın mesela pates kızartın yapar mısınız yok anca kapalıyız göremiyoz cart cırt
Ayıpsın iste yeter ki onu da yaparız..
Ben de göreemiyom hâlâ nerde bu kızarttma deneme yanılma yöntemi mi yapyoz
Verin adresleri yollamayan ne olsun jshshs
@123deneme12345 yollamayan mı ne olsun ne olsun hem benn taze isterim kendini yollayacaksan adres atcam bak
Kargo ücreti senden çıkacaksa geliyom bak
@123deneme12345 kaç kilosun ona göre bi hesap yapim de roz daha yakın bana ona gidim
49 🥲 çok bişey tutmaz ya pintilik yapma
Aldın ama verirsin dert etme denir aldıysa jrkfk
Teselli moral motivasyon şart jsjs
Bence gerçeği söylemek daha mantıklı az yesin o da :)
Gerçek bile olsa kırmadan söylemek gerekmez mi :)
Ne güzel işte kutlen artmış seni daha cok severim denir
Dünyamda daha çok yer kaplıyosun falan da denilebilir.
Merkez göbüş bu arada
Düzgün bir üslupla her şey söylenir yeterki doğru zaman doğru üslûp olsun
Kesinlikle. Söyleme şekli çok önemli. Bizi mutlu eden insanı üzmek istemeyiz zira.
Aga bi denesene "evet" demeyi, o kadar çok sevgilim olmadı ama düşününce bile az çok tahmin edebiliyorum nasıl olacağını, en ufak tartışmanızda "zaten sen beni artık beğenmiyorsun şişkoyum" falan diyecek.
Bir ilişkide yalan olmaması gerek ve rahat olmalısınız o yüzden nasıl görüyosan onu söyle
Yanakları şişmiş baya ya
Yalan söylemeyi sevmediğim için güzel bir dille, biraz dalgaya alarak, hafif eğlenerek doğruyu söylerim. Kilo alıp vermek basit şeyler sorun olmaz
Evet. Hayır desin ki mutlu olayım. d
Sen tombişken daha güzelsin dese trip mi atcan jsjs
Evet. Biri dombili demişti sinir bozucu hâlâ unutmadım
Yazısız kural😏
Kuralsız yazı olmaz
Yo değil aldıysa almıştır
Demi ya
Camis gibi olmuşsun denir
ayıp o kadarı :D
Bir şey olmaz
Bereketi seviyorsun derim , maşallah
Sjsjj maşallah hocam
Eline yüzüne can gelmiş derik
Bu da iyi bak
@Ben_köpraa tabi haybeye mi seviyoruz 😅
Fazlaca olmasın
Şey kastettiğim " tosun olmuş bu maşallah " değil tabi😅😅
Hayır Somali senin yüzünden aç derim
Ayıp bee
Ben kilo aldım derse aklıma zorla sokmuş olur bende evet derim.
değil tabi rahatça söyleyebilecek samimiyet yoksa sıkıntı zaten
Bana sorana almışsa söylüyorum ben. Öyle bir zorakiyet mi vardı bilmiyordum.
bu soruyu soran zaten hayır demeni istiyor güzel kardeşim
Ödem o ödem
Ödem miymiiiş
Ben çekinmeden söylüyorum jsja
Kilo olmak da bir başarıdır
Zorunludur 🤣
Hayır zorunlu değil ben kırmadan doğruyu söylerim.
Hayır tabi ki doğruyu söylemek daha dürüstçe olur.
Aksi yaşanırsa sıkıntı fjkdks
Değil başka şeyler söylenir
Desin istedigini o
Zorunlu olmalı
Hatuna göre değişir
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?