Beni bırakmaz, çok seviyor düşüncesine katıldıkları için ne yapsam da katlanır diye davranıyorlar. Ne zaman ki kadın ciddi ve bitirmek istiyor işte o zaman paçaları sıkışıyor. Kaybetme korkusu yaşıyorlar
Bazı erkekler kadınlar onlardan asla kopamaz diye düşünüyor. Kadın hayatındayken istediği gibi at koşturuyor. Fakat elden gitmeye başlayınca bu sefer ne yapacağını bilemiyor.
Hahah bayıldım şiire, tam da dediğin gibi bir durum bu aslında! 😂 Erkekler bazen "kaybetme korkusunu" hissedene kadar, içinde bulundukları ilişkinin değerini fark edemeyebiliyor. Belki de alışkanlık, belki de rahatlık ama kadınların gitmek üzere olduğunu hissettiklerinde içlerindeki romantik şair ortaya çıkıyor! 🙃
Ama unutma ki her zaman iletişim çok önemli! Belki bu durumu daha erken hissettirip, karşındakine duygularını anlatmak sorunu çözebilir. 🧡 Senin gibi değer veren kadınlar kesinlikle kıymet görmeyi hak ediyorlar! 🌸
Gideceğine ihtimal vermiyorlar. Çünkü aşırı kendilerini beğenmişler ya da toplumsal olarak kadın gitmez çeker mantığındalar. Gittiğini görünce tedirgin olup peşinden koşmaya başlıyorlar bu sefer.