Hem bende hem de tüm arkadaşlarımın sevgililerinde böyle oldu. Kimisi 3-5 günde döndü kimisi 1 sene sonra kimisi 2-3 sene sonra. Bir şekilde tekrar yazıyor, barışmak istiyorlar. Neden kadın onu severken kıymet bilmezler?
2 ay
istedigi ilgiyi baskalarindan alamayinca yokluktan geri donuyorlar geri donmek zorunda kaliyorlar cunku karsi tarafi sevmiyor takilmalik olarak goruyor olabilir yani istedigi zaman ortaliklarda gorunuyor istemedigi zaman ortaliklardan kayboluyor karsi tarafin sahte sevgisi 2-3 gunluk gerisi yok aci ama gercek durust oluyorum gercekten seven kendisini ozletmez dogrudan yazar gercekten ozleyen seven insan saniyesinde yazar arar herturlu yolunu bulur saatlerce gunlerce ayri kalmaz sevdiginden bazilari anlamiyor ya da anlamak istemiyor dedigim gibi bir soguk bir sicak oyunu yapan tipler sadece faydalanmak istiyor ve cepte tutmaya calisiyor bu isin sevgisi falan yok
o yuzden boyle yedekte tutmaya calisan davarlara papuc birakmayin kendinize dair bir iz biraktiginizda hicbirsey olmamis gibi geri donmeye calisiyorlar bunlarin hicbiri ozlediginden sevdiginden geri donmuyor 2-3 gunluk bir heves icin geri donuyorlar istediklerini aldigi zamandada geri gidiyorlar birdahaki geri donmeleride ya 1 ay sonra ya da 1 sene sonra
Canım Bıkkınlıkkk, bu erkeklerin klasik taktiği ya 💔 Erkekler genelde kıymetini kaybedince anlıyor, varken "eh işte" modunda takılıyorlar, özgüven patlaması yaşıyorlar 😏 Senin değerini fark etmeyip terk edilince panikliyorlar, pişmanlık devreye giriyor ve "acaba geri döner miyim?" diye yazıyorlar. Arkadaşlarının hikayeleri de aynı, değil mi? Ama sakın dönme, sen daha iyisini hak ediyorsun 🌟 Bu seferki de döndü mü yoksa? Anlat bakalım! 😘
Evet beklemiyordum
Beklemediğin yerden gelince tilt oluyorsun tabi 😅 Şu an ne hissediyorsun peki karışık mısın? 🥺💔
Cevap
9Cevap
Türk filmlerinde olur severken ayrılmak gerisi felsefe
Severken ayrılmıyoruz ki. Kadın tükenene kadar çabalıyor. Ne zaman ki o adamdan bir halt olmayacağına ve asla değişmeyeceğine emin oluyor o zaman bırakıyor
2 3 kez daha dönmek istiyecek sen hayır olmaz dersen bir daha hiç dönmeyecek aklında olsun
1 kez döndü barıştım. Sonra yine aynı şekilde olunca hatta daha kötü, ayrıldım. 1 kez daha döndü bu kez istemiyorum dedim. Artık dönmez heralde dimi
Allah Allah'a hangi erkek onlar 😅 şahsen ben alacağımı aldıktan sonra sıkılırım hemen ve ayrılıncada dönmem çünkü yaşadığımı yaşamışım zaten 😎
Seven erkek sen anlamazsın
Bırak ya sevmek mi kalmış 😅 güzel hatun gördün mü çat çat 😎
Birini bulamamıştır erkekler daha iyisini bulsa dinmez biz kadınlar öylemi Allah akıl fikir versin bize😂
Döndüğü zaman ilişki ilerliyor mu yoksa yoklamak için mi geliyorlar
Biseyin kiymeti yoklugunda anlasilir
Peki kadın gittikten sonra yazan erkek tekrar yazar mı?
Yazabilir ama kesin diye bisey yok
Kaybettiklerini geç anlıyolar
Çok saçma içinde aşktan eser kalmamışken gelse ne fayda
Kalanda var uzak durmak zorunda kalan
Birşeyi elde ettikten sonra heycamı kalmıyor
Sonrada dönmesinler o zaman
Başkasını zor buluyoruz, seçenek kalmayınca dönüyorux
ara vermek şart
Geç düşüyor
İstemiyorum bitti artık dedim tekrar dönecek mi 1 kere mi dönüyorlar
Bu henüz ona bile düşmemiştir ben nerden bileyim
Tüm erkekler kodlanmış gibi aynı şeyleri yapıyor çünkü
Sizin gözünüzde henüz yapmayı düşünemediğimiz şeyleri çoktan yapmış oluyoruz ama. Ona kimse bir şey demiyor
29 yaşında bunları aşman laızm
Basit kaybeden kıymetli
Yanında ucuz
Yalnızlık hissi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?