Erkek neden kadın varken ilgisiz olurda kadın terk edince ona tekrar yazar, neden vaktinde değilde sonradan dönüyorlar?

Hem bende hem de tüm arkadaşlarımın sevgililerinde böyle oldu. Kimisi 3-5 günde döndü kimisi 1 sene sonra kimisi 2-3 sene sonra. Bir şekilde tekrar yazıyor, barışmak istiyorlar. Neden kadın onu severken kıymet bilmezler?
Erkek neden kadın varken ilgisiz olurda kadın terk edince ona tekrar yazar, neden vaktinde değilde sonradan dönüyorlar?
Cevapla