Selam KS ahalisi! Diyelim ki sevgiliniz sosyal medya hesabınızın şifresini bulup veya kırıp herşeyinizi kurcaladı ve siz bunu öğrendiniz. Bu durumda tepkiniz ne olurdu? Hadi bakalım.. 😃😃

Selam KS ahalisi! Diyelim ki sevgiliniz sosyal medya hesabınızın şifresini bulup veya kırıp herşeyinizi kurcaladı ve siz bunu öğrendiniz. Bu durumda tepkiniz ne olurdu? Hadi bakalım.. 😃😃

Hiç bişi bulamadığında yaşadığı utanç ona fazlası ile ağır gelir bence zaten tabi utanacak karakteri varsa:/ Hiç bişi demeyip gitmek en güzeli sonra arasın dursun benim gibisini.
Öyle tabi ama anlayana işte
Bunu yaşamıştım. Tepki vermem , vermedim. Ama hoşuma gitmez.😄Saklayacak , korkacak birşeyim olmasada yine saygısızlık bence. Hoş değil... Soğurum ondan. belli etmem yavaş yavaş biter. Güvensizlik yani. güvenmediginiz biriyle olmayın bu kadar basit.
Merakını onun jfjfj bana sorsun. Ben herseyi söylerim. Bakmak istiyorsam ben gösteririm. Telefon ekranını gözüne gözüne yapıştırırım yani. Ne gerek var telefona, bilgisayarıma girmeye jfjf bir şey bulundun mu diyince temiz. tabii temiz olacak 😂 sanki kaçak yoldan adam pazarlıyoruz, hapçı hupcuyuz ya da her gün biriyle aldatıyoruz jfj güven önemli kesinlikle... merakını insan seninle öğrenmeli. Baktın öyle şizoit tavırlara girdi. Direkt deli numarası yap. O seni deli bilsinnen temizi 😜😅
Korkun benden fjfjh
İnsan gibi istesin şifreyi arkamdan iş çevireceğine, kurcalasa da bi halt göremez güvensizliğiyle oturur yıkılışını izlerim...
Arkamızdan iş çevirene alkış mı tutalım.😀
O da iyi fikir.😀
Deli damarıma basarlarsa olurum.😀
Düşmana korku vermek lazım.😀
Höff🫤
Kafa buldun bende höffledim.😀
Dalgasına dedin demek iyi küstüm.
Oldu madem içeyim bir kahve.
Orta şekerli
Zahmet oldu, eline sağlık köpüksüz de olsa.😀
Boğazıma dizdin be nerde bu kahvenin köpüğü.😀
Teşekkür ederim...🥳
Benden istesin ben zaten veririm benden gizli saklı iş çeviremez arkamdan saygısızlık ve güvensizlik güvenmiyorsa olmaz zaten
Teşekkür ederim 🙏🏻
🙂
Bu ne ya! 😅 Böyle bir şey duysam resmen şok olurum. 🚨 Sosyal medyaya kaçak giriş yapmak güvenin tam anlamıyla yerle bir olduğu bir durum bence. Konu hemen bir "bizi konuşmalıyız" yüzleşmesine dönüşür. Bu sadece sınır ihlali değil, aynı zamanda bir saygısızlık. Güven varsa, şifreyi direkt sorarsın; ama hacklemeye falan giriyorsa, işler ciddi problemli demektir. Sanırım önce sinirlenip sonra sakin bir şekilde "neden?" diye sorardım. Ama bu olay sonrası güven aynı olur mu, işte orasını bilemem! 😐
Cevap
9Cevap
Güvensizlik ve saygısızlık. Bana, sormalı, izin almalı önce
Bana güvenmeyen kadınla işim olmaz ayrılırım
Muhtemelen guven duygusunu alamamıştır o da onun sorunu ama utanir daha sonrasında seffafligimi gorunce 😏
Bişey Demezdim Hakkı Sonuçta Sevgilimin Bak İstediğine Derdim Zaten Hesaplarıma Kime Yazıyosam Hep Bakar Ama Yazma Gibi Huyu Yoktur
Sevgilim olduğunda tüm hesaplarım ve şifrelerim elinde olur.
Telefonumu ve hesaplarımı istediği zaman istediği gibi kullanabilir (Karşılıklı)
Ayrılırım. Gelip bana derdini söyleseydi, arkamdan iş çevirmeseydi ayrılık düşünmezdim. Bana güvenmeyen "Adam'cık" la işim olmaz.
korkacak bir şeyim yok ama yaptığı saygısızlık olurdu.
Bana söylese zaten girebilir gizli saklı olması beni sinirlendirirdi
Umarım bir şey bulur derim. Bulamazsa şayet kapıyı gösteririm ona
Oynama cocukum onunla, oyuncak değil bunlar sjsjsjsjsjs
İstese veririm zaten bunu gizlice yapmasını hoş karşılamam
Herhangi bir tepki göstermem istediği şeylere baksın sorun yok
Bütün iletişimimi keser o kişiyi de hayatımdan çıkartırım.
Adam gibi izin alsın girsin gizli saklı biseyim olmaz Sevgiliniz sosyal medyanıza kaçak giriş yapıp herşeyinizi kurcalasa tepkiniz ne olurdu?
🤣🤣 biraz öyle oldu
Anladım güven tabiki de çok önemli güven olmazsa soğumak normal. katiliyorum
Girmesinde problem yok istediğine baksın da güven problemi olması ayrılık sebebi resmen ya da benden izin almadan girmesi de ayrı konu
Öyle bişey yapsa da haberim olmaz dkfjd
Kafayi yer muhtemelen sonra da bana saygı duyar
Hemcinslerinin pis pis mesajları ya da rahatsızlık etmesi falan filan
Bir şey bulamadığı zaman g°t oluşunu izlemekten keyif alırdım.
Normal insan gibi bakabilir
Aynen
Hala sevgili miyiz diye sorardım😅
Yo aslinda sadece sevgili olarak degil mesela aile akraba da görmesin bacı grubundaki esprileri goygoyu evet komik ama leş bi muhabbet var orada dkdkdkdk özel ve sıkıntılı bi durum yok ama hani tikinmesin benden😅
Bana güvenmediğini düşünürdüm
Çok büyük bir saygısızlık.
Ayrılırım
Niye bu kadar zahmete girdin derdim
Güven sorunu ister istemez yaşanır
Bana söyleyip girebilir. Ne gerek varki kaçak girmeye
Soeın olmaz, gizli bir şeyim yok
Kızarım..
Hayır hemen ayrılmam.
Ayrılırım ne hakkı var buna
Bunda söz hakkımız var mıydı
Artık eski sevgilim olur.
Sevgilim olmazdı
Ayrılırım
Hicbisey olmazdı baksın varsın
Kaçak kurcalayamaz
Eski sevgilim olur
kızardım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?