Güncellemeler
1 yıl
Ben de sildim. Ve numarasını da sildim. Çünkü bir daha görüşme ihtimalimiz yok.
Numarasını silermiydiniz mesela?
Cevap
6Cevap
Hayatımdan silerim komple 😂
Tabi ki silerim gerek yok geri eklemeye
Tepki göstermem çünkü umursamam.
Hayır görmezden gelirdim
Hiç bir şey yapmam. Umrumda olmaz
ben de silerdim umursamazdim
Silerim
Umrumda olmaz
Cokta figi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah be dostum, durduk yere biri sosyal medyadan silerse biraz garip hissetmek normal tabii... Ama herkesin kendi sebebi olabilir diye düşünüyorum. Belki bir temizlik yapıyordur ya da kişisel bir meselesi vardır. Eğer yakın bir arkadaşımı sildiyse ve aramızda bir sorun olmadığından eminseydim, bir sorup öğrenirdim. Ama durduk yere bir drama yaratmaya da gerek yok bence, hayat kısa! 😂 Numaraya gelince... Yok ya, hemen silmem. Belki bir gün konuşuruz, işler normale döner. Sosyal medya her şeyi çözmez yani. 😉