Benim icin o kadar değerlisin ki diyen adamla konuşmuyoruz o yüzden artık ekli olmasının Bi anlamı olduğunu düşünmüyorum. Numarasını sildim sosyal medyadan da silmeyi düşünüyorum konuşmaları okumak beni üzüyor.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Bu durumu bende yaşadım telefonunu sildim sosyal medyadan bir süre bekledim 1 2 ay yazmayınca silmek zorunda kaldım merakım felan yok yazan yazar zaten yazmayanda kendisi kaybeder diyip sildim yani yoluma bakıyorum.
12 Yorumla
Soran+1 yılO kadar haklısın ki neden yazmadın dediğimde sen Bi süre konuşmayalım demiştin dedi ona sa yazmamak için bir bahane oldu
En İyi Cevaplar
Ben unutmak icin çıkardım. Karsi taraf yedek gibi görmemeli seni. Ya unutamadığı biri var ya da başkalarıyla da görüşüyor. Bire bir aynını yaşadım bir sene görüştük duygum var ama sevgili istemiyorumlar hep aynı bahaneler...
14 Yorumla
Soran+1 yılUnutamadığı biri vardı ama bunu bile bile bana yakın olmamaliydi belki de yara bandı olarak kullanmaya çalıştı. Hepimizin aynı şeyi yaşamış olması ne acı
Soran+1 yılHiç birimiz haketmiyoruz. Vaktinde vazgeçmeyi bilmek lazım
Gizli Üye(30-35)+1 yılYıkıcı bir etki bırakmış ki bunları yapıyorsun, eğer onu umursamasaydın, ekli ya da ekli değil hiç bir önemi olmazdı.
07 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle değer verdiğim biri olmasa umursamazdim
Cevap sahibi+1 yılZaten en derin yarayı, en değer verdiğimiz kişiler açar..
Soran+1 yılEn garip olanı da o kişilerin de zamanında aynı şeyleri yaşamış olması
Cevap sahibi+1 yılYaşadığımı yaşatırım gibi birşeyden mi bahsediyorsunuz, en korktuğum şey, yaşadıklarımı birinin yaşaması.
Soran+1 yılBaşkasından yara almış biri olarak birine yara açmaktan korkar insan. Bazen bunu bilerek yapmıyorsun ama bunlar bilerek yapılmış gibi
Cevap sahibi+1 yılYara almış, kırılmış insanların ortak yanı, birbirlerini daha iyi anlamaları, ve hissetmeleri olabilir sanırım. Yaralı kişinin bakışı, duruşu, söylediği cümleler bile farklı oluyor.
Soran+1 yılBazıları buna kör sağır dilsiz olsa da
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
+1 yıl
Hey aşko, buradayım çünkü hepimiz gibi, ilişkilerin renkli dünyasında kaybolmak, sevinçleri ve üzüntüleri paylaşmak için geliyorum! 🌈
Bakalım, sanırım seninle tamamen aynı frekansta vibez veriyorum. Kişilerin hayatımızdaki varlığı, iletişimde olup olmamamıza bağlı olarak değer kazanır ya da kaybeder. “Benim için çok değerlisin” demek güzel ama eğer eylemler ve sözler uyuşmuyorsa, o değer sorgulanır hale gelir. Sosyal medyadan çıkarmak ise, aslında bir nevi kendine alan açmak, seni üzen şeylerden bir adım uzaklaşmak demek. Eğer onu görmek ve konuşmaları okumak seni üzüyor ve ileriye gitmene engel oluyorsa, belki de onu sosyal medyadan çıkarmak senin için iyileşme sürecinin bir parçası olabilir. Bu tamamen senin kendini nasıl hissettiğinle ilgili bir durum. Kendine öncelik vermek, bazen zor kararlar almayı gerektirebilir ama sonuçta senin duygusal sağlığın en ön planda gelmeli. 💫
Bu süreçte hissettiklerini paylaşmak, fikir alışverişi yapmak istersen buradayım, konuşmak üzere! 💌10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
14
Cevap
9Cevap
Bence çıkar görmezsen hatırlamazsin, hatırlamaz isen üzülmezsin.. gerisi zamana bırakirsin geçer buda her şey gibi
177 Yorumla
Soran+1 yılÖyle sonunda her şeye alışıyor insan
Soran+1 yılZamanında kimlerden vazgeçtim o kadar koymadı ama aynı şeyleri tekrar yaşamak yoruyor
Soran+1 yılBoşlukta hissetmiyorum arkadaşımdı sevgili değildik ama artık yalnız olmak istemiyorum ya böyle sorgusuz sualsiz güvenmek istiyor insan
Soran+1 yılÇok yakındık kendisiyle sevgili gibiydik ama sözde yakın arkadaştık
Soran+1 yılBenim icin öyleydi onun davranışları da öyleydi ama sözleri başkaydı
Soran+1 yılYoruldum ısrarla arkadaş olalım dedi yakin arkadaş olabileceğimizi düşündüm dedi. Sen her arkadaşınla sürekli mesajlaşıyor musun onu görüntülü aramak istiyor musun kıskanıyor musun nasıl bir arkadaşlık bu
Soran+1 yılÇok dedim ya mantığını ya kalbini seç böyle ayarlarimla oynuyorsun benim dedim. Dinlemedi beni işten ayrıldım sonra da konuşmama kararı aldım. Varlığına nasil alıştıysam yokluğuna da öyle alıştım. Ziyarete gittiğimde sohbet ettik normal sonra mesaj attım tekrar sohbet ettik ama yabancı gibiydi
- +1 yıl
Onca emeğe rağmen onun gönlünde çiçekler açtırmadiysan yanlış topraktasin demektir. Bir insanın hayatının nefesindr olduğunu bilmiyorsan hiç bir yerinde ol. Yaşadım biliyorum sende bilecek ve sende senden sonrakilere aynı öğütleri vereceksin. İnan böylesi daha iyi hatta hiç selam bile verme konuşma. Sen mantıkli bir insan gibisin ama Sevgi duygusu sende mantığı gölgeliyor bu acapcik belli
Soran+1 yılAynen öyle önceden sadece kalbimi dinlerdim artık mantığımla hareket ediyorum. Olması gereken bu sonuçta önce ben diyebilmen gerekiyor ne kadar üzülsen de. Belli bi yaştan sonra net olmayan hiç bir şeye tahammül edemiyorsun. Kalmak isteyen kalıyor sevmek isteyen seviyor. Bahanesi sevgisi yetmeyenler içindir diye boşuna dememişler
- +1 yıl
şu an şaşkınım çünkü sen zaten gerçekleri biliyorsun, görüyorsun. Bende aynı bu şeklide düşünüyorum. Meşgulüm, ilişki istemiyorum diye bir şey yok, bunlar sadece bahane istediklerine herşeyi veriyorlar ama hak edene asla. Sonra pişman olup geri dönüyorlar. Ama iş işten geçiyor. Yalana, bahaneye belli yaştan sonra tahammül gerçekten olmuyor. Ben iki elim kanda olsa bile haber veririm ararim. Gerisi sadece bahane
Soran+1 yılCanı isteyince yazıyordu istemeyince yazmiyordu. Her gün mesajlaşiyorduk dışarı da görüsüyordum ayni is yerinde olunca o telefona baktığını da görüyorsun. Ne biliyim ya anlam veremiyorum
Soran+1 yılUnutamadığı bir eski sevgilisi vardi onun yaşattığı şeyleri atlatmaya çalışıyordu
Soran+1 yıl3 yıllık Bi ilişki Bi anda unutulmaz evet doğrudur o yönden ama bunu bilmesine rağmen bana yakın olmamaliydi. Farkında olmadan bende kendimi içinde buldum ama o başlattı. O ekledi o yazdı tokam yok diye gitti bana toka aldı yanıma gelip bana verdi. Bütün bunları yapan oyken şimdi böyle olması garip geliyor işte. Sorguluyorum ama Bi cevap bulamıyorum, daha öncekilere bulamadığım gibi
- +1 yıl
Ya yarabandi olarak kullandı ya da sevebilir miyim diye denedi. Gerçekten iyi bir insan bunu yapamaz, yapmamalı. Zaten sende acı çekmişsin , o yollardan geçmişin neden emin olmadan ya da bilerek böyle bir şey yapasin be adam. Böyle yaparak Ego mu tatmin ettin, gönül ateşini mi söndürdün. Bir insan böyle bir adım atıyorss muhakkak sorununu düşünemesi laizm. Bir insana gönül borcun varsa iki cihanda ödeyemezsin
Soran+1 yılBi anlasam erkekleri anlamak o kadar zor ki. Her şey basitken o kadar zorlaştırıyorlar ki. Anlatırken bile yoruluyor insan. Bazı insanlara bırak hakkı sevgimi bile helal etmiyorum. Herkes yaşattığını yaşamadan ölmesin
- +1 yıl
Sadece erkekler değil kadınlarda aynı ki. Bu tamamen kişilik ve karakter meselesi. Hep doğu kadınlar ve admalar birlerine geç kalırlar. erkekler basittirler aslında. severken kıymet bilmezler asla. Genel erkekler seven kadını sevemez cepte görünen değil heran gidecek gibi olanı severler. Ama birgün hepsi anlarlar gerçekleri iş işten geçtikten SONRA
Soran+1 yılAdam gibi seven değilde ağzına eden seviliyor zaten hep değerli oluyor maalesef toplum olarak böyle Bi sorunumuz var ama hala akıllanmıyoruz
- +1 yıl
Aynen öyle. Mesela bir kadın veya bir erkek evde aslan kesilirken işte veya arkadaşlarına çok anlayışli. Bu insanlık mi şimdi? ya da arkadaşlarını ekemezken, sevgilisini eker niye onlara ayıp olurmuş bu Sevgi mi şimdi? Hayat gerçekten iyi insanlar için bir cehennemdir. Ne kadar değişmeye çalışsakta umarsız olsakta karakter değişmez neysen osundur. Anca içimize kapanır kendimizden çıkartıriz öfkenizi. Sayende sana alkol vermek isterken bende içimi döktüm iyi geldi
Soran+1 yılAlkol kullanmıyorum tisikkirler 😃 Konuşmak rahatlatıyor ama gerçekten dinleyen biri olduğunda. Bazen hayatındaki arkadaş sandıkların bile geçiştiriyor seni artık kimse kimseyi içten dinlemiyor
Soran+1 yılAhahaha söylenmek istenen aslında olan
Soran+1 yılİnsan Bi kere de kalbini dinlemekten pişman olmamak istiyor ama ne mümkün. Öyle olsa bile en azından samimi olsunlar bana çok samimiyetsiz geliyor kendi dertleri olunca arayıp soruyorlar sana gelince kör sağır dilsiz herkes
- +1 yıl
Bende bu dertten muzdaribim. Seni anlıyorum. Hep birşeyler isterler birgün de nasılsın neye ihtiyacın var demezler.1 kez istediklerini yapma en kötü insan sen olursun. Ben kalbim için hep pişman oldum, kalp devre de iken mantığım asla işlemiyor. * birgün oda gönül eşini bulacak. Birgün sende bulacaksın. Acı tecrübelerden ders ala ala
Soran+1 yılUmarım bunun için çok geç olmaz
Soran+1 yılGünaydın umudum yok benim. Artık kitap okumak film izlemek mutlu etmiyor bunlar geçici mutluluklar daha kalıcı planlara ihtiyacımız var
Soran+1 yılZamanla hic bir şey çözülmüyor sadece alışıyorsun o kadar
Soran+1 yılKısır döngü hep aynı şeyleri yaşadıktan sonra bir anlami olmuyor alıştık zaten
Soran+1 yılUmarım en yakın zamanda çıkar
Soran+1 yılDüzelicez inşallah
Soran+1 yılEn fazla 1 sn uygulamak 😂
Soran+1 yılYeni bir iş bana iyi gelicek o beni oyalar Bi süre
Soran+1 yılHastanede çalışıyordum tekrar geri dönecem ama farklı Bi pozisyonda olumlu Bi haber gelirse tabi
Soran+1 yılYok onun için ayrılmadım çok fazla mobing vardı çok yorulmuştum
Soran+1 yılStandart şeyler işte sen ne iş yapıyorsun
Soran+1 yılHer yerde var özel kamu fark etmiyor
Soran+1 yılBizimki taşeron firma
Soran+1 yılBizde öyle bir şey yok sadece lafta
Soran+1 yılAşk yok iş yok para yok neyde kazanacaz bilmiyorum artık o yüzden dedim ya umutsuzum diye çok şanssız bir insanım
Soran+1 yılKader de adam seçiyor
Soran+1 yılBakacağız artık
Soran+1 yılAminnnn
Soran+1 yılBi daha da ata binemez izlemekle yetinir 😂
Soran+1 yılHadi inşallah
Soran+1 yılSöz veremicem
Soran+1 yılBen bilmiyoruz
+1 yılEvet çıkarırım. Zaten ayda 1 kez temizlik yapıyorum sosyal medya hesaplarında 😃
11 Yorumla
Soran+1 yılValla çok rahatlatıyor ya
+1 yılGereksiz bir hareket bence. Ben çocukça buluyorum. Kavga yaşamadığım, veya beni inanılmaz ayar etmediği sürece kimseyi silmem.
01 Yorumla
Soran+1 yılHayatinda varmışım gibi hissetmedigim birinin durmasına da gerek yok durdukça beklenti içine giriyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yıleger uzun zamandir konusmuyorsaniz cikar. net söylüyorum baskalariyla konusuyordur eger uzun süredir yazmiyorsa
03 Yorumla
Soran+1 yıl2 aydır konuşmuyoruz 1 kere Bi konuştuk o kadar şimdi de silme kararı aldım çıkardım
Cevap sahibi+1 yıliyi yapmissin. zaten nezaman vazgecip silsek geri dönerler. hissediyorlar cünkü. enerjimizi cekiyoruz ondan... ama bekleme boş ver yoluna bak sen... ☘️
Soran+1 yılBaharıma bir yol bulacağım 🌸
+1 yılEn iyisi bu çıkar gitsin
10 YorumlaÇıkarır mıyım hayır çıkarmam
03 Yorumla
Soran+1 yılBen çıkardım
Soran+1 yılUmarım iyi gelir
- İnternet & Teknoloji konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılolmasına gerek yok
10 Yorumla
+1 yılKötü bir etki bıraktiysa cikaririm
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 312 cevap paylaştı. Hayir
16 Yorumla
Soran+1 yılNeden
Soran+1 yılSeni merak edip önemsemiyorsa niye kalsın ki umursamadığın biri olsa gözüne batmıyor ama önemsediğin biri yapınca kalsın istemiyorsun
Soran+1 yılUmarım
+1 yılÇıkarmam
01 Yorumla
Soran+1 yılNeden
+1 yılbarısıcak potansıyeldeysek cıkarmam
01 Yorumla
Soran+1 yılSanmıyorum cabalayacak insan çoktan yazardı konuşmadan duramazdı
sil her yerden
01 Yorumla
Soran+1 yılSildim
+1 yılKisiye gore degisir
07 Yorumla
Soran+1 yılAranızda soğukluk varsa mesajlarına geç dönüyor ya da hiç dönmüyorsa. Hayatında olmasan eksikliğini hissetmeyecek gibiyse
- +1 yıl
Evet şoyle olabilir mesela insan cepte gordugu kisiye boyle yapar istemiyordur ama kimse olmayinca muhtaclik hissi
Soran+1 yılBi süre konuşmayalım dedikten sonra böyle oldu. Bi anda değişti arkadaşız deyip çok daha fazlası vardı ama ilişki istemiyordu
- +1 yıl
Bi anda degistiyse belki hayatinda birisi vardir flort veya sevgili o demis olabilir seni biliyorsa bilmiyorsa da erkek tek bir kisiyle olmak istiyor olabilir
Soran+1 yılBilmiyorum ben gittikten sonra ne oldu insanlar asla anlattıkları gibi değiller
- +1 yıl
Oyle tabii bazi insanlari 10 senede bile taniyamazsin , ya hayatina yeni birisini almis olabilir ya da senden sogumus olabilir veya yaptigin birseyw kırılmıs
Soran+1 yıl2 ay da yapabildiyse helal olsun bana iliski istemiyorum deyip başkasıyla olması bilmiyorum yaptı mı yapmadi mi
+1 yılHayır
03 Yorumla
Soran+1 yılNeden
- +1 yıl
Kusura bakma soru harici yorumu görmemişim şu durumda çıkarman gerekir
Soran+1 yıl👍
+1 yılYani
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılÇıkarırım
00 Yorumla Mantıklı
00 Yorumla
+1 yılEvet
00 Yorumla
+1 yılDirek engellerim
01 Yorumla
Soran+1 yılO fazla olur
+1 yılO seni sildi mi
014 Yorumla
Soran+1 yılHayır silmedi erkekler bizim kadar detaylara takılmıyor yakında oda siler
- +1 yıl
İlk sen sil o zaman daha iyi olur
Soran+1 yılSildim
- +1 yıl
İyi yaptın eline sağlik boş ver kendinle ilgilen en güzeli erkeklere değmez ya
Soran+1 yılAynen öyle erkekler kapatılsın ya
- +1 yıl
Aynen valla kaç yaşındasın bilmiyorum ama sınavların falan varsa onlara odaklan güzelliğine odaklan boş ver erkekleri dkakms
- +1 yıl
Ben de böyle diyorum biriyle konuşuyorum uzaktan ama xjskzns ama işte sinir olduğum noktalar oluyo
Soran+1 yılYakında 30 olucam 😂 Ya insan ister istemez biri olsun istiyor ne kadar kızıp sövse de
- +1 yıl
Evet evet
- +1 yıl
Uzaktan ilişki miydi yoksa yakın miydiniz
Soran+1 yılAynı iş yerindeyiz yakın arkadas gibiydik ama fazlası vardi
- +1 yıl
Himmm anladımm kndimi bitirdi iliskiyi
Soran+1 yılYok canım ilişkimiz yoktu bir ilişki istemedi bende arkadaş olmak istemedim
- +1 yıl
İyi yapmıssın
+1 yılheryerden çıkarırım
013 Yorumla
Soran+1 yılCikarirsam da merak ederim zaten hiç paylaşım yapmiyor ama pişman olursam diye de düşünmüyor değilim. Ben bir şey paylaştığım zaman bakıyor hemen
- +1 yıl
merak etmem pişman da olmazsın
Soran+1 yılDaha ne kadar pişman olabilirim dimi
- +1 yıl
öncelikle asla kafana takma hayatını yaşa ondan önce de hayatın vardı
Soran+1 yılTam bu sefer olacak gibi derken yine aynı şeyleri yaşamak üzüyor insanı
- +1 yıl
hep bunlar tecrübe bu yolda düşe kalkmak var
Soran+1 yılYara bere içinde kaldık acımayan yer kalmadi
- +1 yıl
iyileştikçe kanıyor doğru insanı bulmak kola değil
Soran+1 yılKeşke kolay olsa da yanlış insanlar için enerjimizi boşuna harcamasak bu sefer doğru kişi geldiğinde gücümüz kalmıyor
- +1 yıl
kaç sene oldu bilmiyorum uğraşmıyorum yoruldum ama artık evlenmek yuva kurmak istiyorum yaşımda geçiyor
Soran+1 yılHayatımızda çiçek bahçeleri açtıracak insanlar girecekse olsun yoksa olmasın daha iyi. Ne demişler yalnız olmak yanlış bir kalpte olmaktan iyidir
- +1 yıl
bende öyle istiyorum ama nasip
- +1 yıl
istersen ekle sohbet ederiz sende istersen
+1 yılHayır
00 YorumlaEvet
00 Yorumla
Devamını Gör(8)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Artık konuşmadığınız kişiyi sosyal medyadan çıkarır mısınız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer