Erkek bu kızakart kaçar mı, abes gözükür mü?
38 yaşında erkek 30 yaşında kadınla sevgili olabilir mi? eğer olursa, bu ilişki erkeğin yaşından dolayı abes kaçar mı?
Erkek bu kızakart kaçar mı, abes gözükür mü?
Cevap
18Cevap
Erkekgib 1-2 yika tik yok kadin ac kalir gozu disarda olur
40 tam bitiyor musunuz
Azaliyor onun yerine ben gibi 27-28 lik citir bul doya doya yasatsin sna
Kadın sorun etmiyosa hicbisi olmaz ama 30 lu yaşlara girdi diye yaşlı bunaklarada bakmamak lazım 😅😅
hmm yani 38 yaş erkek yaşlı bunak sınıfında?
Şimdi degilsede bir kac seneye öyle oluyolar
Erkekler her yaşta aynı bktur mrfatbee
Olamaz Diye Bir Kanun Mu Var Ki Olabilir Tabi El Alem Ne Der Diye Düşüncesine Kapılınmazsa Olur Hatta Evlenenler Bile Var
Çok fark yok arada problem olmaz yaştan dolayı
Bence olur abeste kaçmaz. İlla erkek büyük olacak diye bir kanun yok. Gayet normal.
abas kaçmaz neden kaçsın ki çevre ereksiz yorum yapar ama
20 yaş küçük bir kadınla bile hiç sorun çıkmıyor ve halen devam ediyor. Önemli olan yaş değil, yaş sadece rakamsal değerdir.
30 yaşındaki kadınla 45 yas uygundur evet 38 yas erkek abes olur kuz 30 kart olmus artık
😂😂😂
Ben 37 asla 30 yaşla olmam 25 ideal cunku
Cinsiyetçi bir canım mısın sen
30 yas evde kalmış
38 ne
Antropoz
dede
Görsen varya beni a.. nin suyu akar
Moruk dağda yedin korukk
Kaybollll
Sana gelsin
https://www.youtube.com/watch?v=zShdDPV0vTw
Acmadim acmamda kudur
Fakirse pislik adi herif diyebilirsin zenginse aşkım diyebilirsin rahatlıkla 😀
Olur zaten kadın 5 sene sonra perte cikacak
niyee
Aynı yaştalar erkekler geç olgunlasiyor
Normal gayet. Abes kaçmaz ben e
Olabilir aşırı da fark yok
Olabilir yaşlar uygun
Yaşlar gayet iyi bence
Oncelikle kadin la adamin bakis acisi onemli
Olabilir
Normal bence
Yaşlı olan kadın burada
Aslaa abes olmaz. Yaş aralığı çok değil.
ne var ki olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence yaş sadece bir sayı, önemli olan birbirinize olan sevginiz ve uyumunuz 🥰. İnsanların hangi yaşta, hangi kişiye ilgi duyacağı tamamen kendi hayat hikayelerine bağlıdır. 30 ve 38 yaş arasında öyle çok da büyük bir fark yok, ikiniz de yetişkin ve olgun bireylersiniz. Eğer birbirinizi seviyorsanız, kimsenin ne düşündüğüne çok takılmadan ilişkinizi yaşayın derim. Keyfini çıkarmaya bak 💕.