- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
1 yılAdamın çocuğu olmasaydı olurdu. Bu şekilde zor. Yaş farkından dolayı değil çoluk çocuğu varsa hayatında en büyük öncelikleri ona verir kalan ilgi sana yetmeyebilir. Çocuklarıyla anlaşamadığında muhtemelen hak vereceği taraf çocukları olur.
05 Yorumla
Soran1 yılBen çocuklarla çok iyi anlaşırım kızıyla aramda 10 yaş yok ama
- 1 yıl
Ya özellikle kızlarda ki şu boş özgüven beni benden alıyor. Onların açısından empati yap. Anneleriyle kıyaslayacakalr senin varlığından hoşlanmayacaklar her şey olabilir. Ben zaten olası şeyler yazdım. Bunları düşünmek lazım ama. Hiç düşünmüyor bir yola çıkıyorsunuz sonra neden öyle oldu neden böyle oldu diyorsunuz. İyice bir tartman lazım her konuyu. Bak bende çocuk mocuk hiiç önemli değil. Çocukların hepsi beni sever diyordum. Çocuğu için evlenemiyoruz. Bazı şeyleri iyice tartmak lazım.
Soran1 yılonunla iyi olursam gerisi önemli değil çocukları büyük zaten bebek değiller
- 1 yıl
Umarım gönlünce olur. Yaş farkı hiç önemli değil. Hatta bence yaş olarak olgun bir erkek seni yaşıtlarından çok daha mutlu edebilir. Tabii kendisi de karakterli düzgün bir insan ise.
Soran1 yılTeşekkür ederim evet öyle 🙈😊😊😊😊
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)1 yılÇocuklara kaç yaşında acaba? Küçüklerse tahammül edebilecek misiniz hanımefendi, çünkü sizi zorlayacaklardır. Onlar zihin dünyasında sizi anne ve babalarının birlikte olmasına bir engel olarak görebilirler, buna mukabil size çok ters hatta rahatsız edici davranışlar sergileyebilirler. Sizin büyük bir sabır, sükût ve şevkat ile o çocuklara kendinizi kabul ettirmek için var gücünüzle çabalamanız gerekecek. Bu psikolojik ve fizyolojik olarak sizi çok yıpratan bir süreç olacaktır. Buna hazır mısınız?
03 Yorumla
Soran1 yılHerşeye hazırım. Kızı 18 yaşında oğlu da 10 lu birşeyler. Küçük değiller ben 25 yaşındayım ve çocuklarla iyi anlaşırım
Cevap sahibi1 yılİyi çok küçük değil çocuklar, 10 yaş altı olsalar zor bir süreç olurdu sizin için. Dilerim her şey dilediğiniz gibi olur, mutluluklar.
Soran1 yılTeşekkür ederim 😊🙈🙈🙈🙈😊
Normal şartlarda bile aradaki yaş farkı çok fazlayken, üzerine 2 tane de çocuk olması olayı imkansız hale getirmiş. Tamamen iki ayrı hayat ve kafa yapısı. İlerleyen süreçte büyük problemlerin çıkacağı şimdiden belli.
04 Yorumla
Soran1 yılOf kafa yapısı farklı o muhafazakar ben seküler ama seviyorum
Soran1 yılHadi ya korkuttun beni uyixey
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkın yaşı yok derler, ama her ilişki kendi dinamikleriyle değerlendirilir. 40 yaşında boşanmış bir adam ile 25 yaşında daha önce sevgilisi olmamış bir kız arasında güzel bir bağ kurulabilir. Ancak bu tür ilişkilerde, tarafların beklentilerini ve yaşam hedeflerini iyi anlaması önemli. İki çocuk olması süreci biraz karmaşıklaştırabilir, ama açık iletişim ile her şey aşılabilir. 👫
Şimdi sana sorayım, yaş farkını düşündüğünde seni en çok endişelendiren şey nedir?00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
31Cevap
1 yıl40 yaşında evli erkek
20 yaşında kız lâ oldu beş yıl ama evlilik olmaz
Öpüş seviş oral anal yap vajinal asla yapma amacın sevişmekse03 Yorumla
Soran1 yılSevişmek evlenmek istiyorum
Soran1 yılEvli değil dul
- 1 yıl
Gizli olmasan daha net konuşurduk ama evlilik ileride seni olumsuz etkiler
Olmaz çünkü ileride erkek güç kaybedecek diyelim 20 yil sonra kadin istekli erkek yerine getiremeyeceğin ne olur empati yap
011 Yorumla
Soran1 yılBen 35 olurum o 50 . Erkekler genç kalıyor kadınlar çöküyor
Soran1 yılEvet ama her türlü erkekler iyi duruyor
Soran1 yılBen iyi biriyim
Soran1 yılAmin inşallah Allah razı olsun sizdendw
Soran1 yılÇok güzel teşekkürler 💐💐💐💐
1 yılKesin çok parası vardır zengindir yoksa ne yapacaksın 25 yaşında kız 40 yaşında adam tek konu paradır para para para para para para para para
01 Yorumla
Soran1 yılParası var benim de kendime yetecek param var muhtaç değilim. Daha önce de bu yaşlarda benden az kazanan birinden hoşlandım yani mesela para değil
1 yılyaşıtlarına kıran mı girdi kız amcan yanındakilere bakiyon
01 Yorumla
Soran1 yıl15 yaş çok değil ya
- Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı.
1 yılNapolyon ne demiş PARA PARA PARA TÜRK KIZI ne demiş PARA PARA PARA
01 Yorumla
Soran1 yılAlakası yok evlilik sözleşmesi yapar fotosunu atarım sana ‼️
Gizli Üye(25-29)1 yıl50 yasinda kadin 30 yasindaki erlek iliskisi nasil oluyoesa oyle olur.
04 Yorumla
Soran1 yılHayır orada 20 yaş var ama
Cevap sahibi1 yıl40 yas kadin peki
Soran1 yıl50 erkek 40 kadın çok mantıklı oluyor
Cevap sahibi1 yılHm olabilir
Gizli Üye(36-45)1 yılKafalarda ters cidden kendinizi üzmek için çaba harcıyorsunuz
020 Yorumla
Soran1 yılBeni üzmüyor ama
Cevap sahibi1 yılBak mantıklı dusun
15 sene sonra sen hayatının en istekli yaşlarında olacaksın o emekli modunda olacak. Gerek biyolojik gerek sosyal olarak
Ve iki çocuk var. Eski eşiyle hep iletişim halinde olacak bunları cidden iyi düşün. Yapabilir miyim diye sor kendine
Soran1 yılAklım karıştı
Cevap sahibi1 yılO yüzden duygularınla değil mantığınla hareket et
Soran1 yılHiç sevgilim olmadı mantığım yüzünden
Cevap sahibi1 yılEe kendini kapatarak cezalandirdin
Simdidr hiç olmayacak birine düşüne düşüne duygular yoğunlaşıyor aşka dönüşüyor
Kendini üzmek için çaba harcıyorsun
Soran1 yılPsikolok musun bildin galiba
Cevap sahibi1 yılYok insan sarrafiyim
İnsan kırıldıkca içine kapanır ve içine kapanarak sadece kendini cezalandirirsin
Soran1 yılKafam karışık anladım
Cevap sahibi1 yılAileden de ilgi sevgi eksikliği var mıydı senin
Soran1 yılYani normal aileler gibi
Cevap sahibi1 yılBu kişi ile aranızda birseyler yaşandı mi
Soran1 yılHayır bana uzak merhabalasma takileşme var sosyal medyadan, açılmak istiyorum artık
Cevap sahibi1 yılO zaman hiç böyle birseye girme
Sen duygusal açlık ve duygusal boşluktasin
Düşüne düşüne duygular yoğunlaşır aşka dönüşmüş.
Soran1 yılÜzüldüm...
Cevap sahibi1 yılDaha önce de yaşça büyük erkeklere ilgin var mıydı
Soran1 yılEvet hep
Cevap sahibi1 yılDertleşmek konusmak ister misin seni yargılamam yadırgamam
Soran1 yılOlur
Cevap sahibi1 yılÇıktım
Gizli Üye(30-35)1 yılİnsanların beyninde ne oldu acaba çok merak ediyorum
03 Yorumla
Soran1 yılNe oldu ne alaka
Cevap sahibi1 yılboş ver beynin almaz
Soran1 yılNe alakaaa
1 yılOlmaz.. manyakmısın. 25 yasındasın.2 cocuklu adamla ne ısın var. Evlenıp bosandınmı daha once
03 Yorumla
Soran1 yılSevgilim olmadı hiç
- 1 yıl
Senden banada lazım. Cocugum yok.. bekarım..
Soran1 yılNasıl kızlardan hoşlanır bu yaş grubu, nasıl tavlarım onu bana biraz uzak
Gizli Üye(18-24)1 yılaynısı tek fark ben 20 yaşındayım o 43 ve iki çocuğu var
39 Yorumla- 1 yıl
Yazık yaaa.. bende cocuk yok haberın olsun
Soran1 yılSizinki çok ama yaa ;(
Cevap sahibi1 yılolsun seviyorum ben
- 1 yıl
Emrıne amadeyım
Cevap sahibi1 yılseni ne yapım ben onu seviyorum
Soran1 yılPeki ya bu yaş grubu nasıl davranışlardan hoşlanır. Bu bana biraz uzak kendime çekmem lazım. Ağırbaşlı olgun mu durayım yoksa yaşım gereği cıvıl cıvıl mı
- 1 yıl
Zarfım acık. İrtibat acık yanı
Cevap sahibi1 yılağır başlı olgun istese kedni yaş grubuna ya da daha büyüklere bakarlar sen olduğun gibi ol ve seni istediğinden emin ol ben karşısına çok bakımlı da çıktım en çirkin en bakımsız halimlede çıktım çoğu zaman yüz vermedim hep o bana geldi
Soran1 yılTeşekkür ederim 😊😊😊💐💐💐💐
1 yılOlabilir kafalar uyuşuyosa
04 Yorumla
Soran1 yılHadi inşallah
- 1 yıl
İnşallah
Soran1 yıl🙈😊🙈😊
- 1 yıl
🙏👍
Gizli Üye(25-29)1 yılMillet ne güzel bedavaya hem dadı buluyor hem çakıyor helal olsun dayiya.
06 Yorumla
Soran1 yılNe alaka
Cevap sahibi1 yılÇok alaka canım, 40 yaşındaki adam napsin 25 yaşındakini ihtiyacını gideriyor işte
Soran1 yılCiddi misin
Soran1 yılKafa yapısı uyuşmaz mi
Cevap sahibi1 yılSizi ne ile besliyorlar da böyle duygusal düşünüyorsunuz aynen kafa yapılari uyusur çok eğlenirler.
Soran1 yıl👉🏻🥹👈🏻 olmaz mi hiç
1 yılNeredeyse baba kiz ilişkisi olur
01 Yorumla
Soran1 yılOha 15 yaş çok mu ya
- Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
1 yılÇıtır hatunu bulmuş bırakmaz hergün biner
05 Yorumla
Soran1 yılAma benden güzelleri var çevresinde
- 1 yıl
Bi sana bi onlara
Soran1 yılCiddi olamazsın
Soran1 yılÖyle biri değil
- 1 yıl
Dene gör
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılBabasiz mi büyümüş bu kiz ne sacma
02 Yorumla- 1 yıl
Sen ne guzelsın yaa
Soran1 yılYok ne alaka ya
- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
1 yılEnayi silkelemek için muazzam bir durum.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı. Bence olmamalı ama sen bilirsin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılHayatta her şey mümkün
11 Yorumla
Soran1 yılBencedw
Aşk İlişkileri konusunda 15,9b cevap paylaştı. kız kendine yazık eder
01 Yorumla
Soran1 yılAma seviyor kötü bir şey yokki
Gizli Üye(30-35)1 yılCiddi ilişki beklememek lazım.
03 Yorumla
Soran1 yılTakılacak biri değil
Cevap sahibi1 yılYaşayıp görün o halde
Soran1 yıl🌝🌝
Gizli Üye(18-24)1 yılYaş çok fazla
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBu ne saçma ne rezil ilişki aq
00 YorumlaOlmaz
03 Yorumla
Soran1 yılNeden
Soran1 yıl🥹 15 cik
1 yılElbette olur
03 Yorumla
Soran1 yılAynen ya
- 1 yıl
Kendileri olunca aşkın yaşı Yok derler ama başkası sevince yaş farkı çok derler. Elaleme kulak verme sen kendi keyfine bak bence
Soran1 yılTeşekkürler 🙈😊🙈
- Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.
1 yılbence çok zor
01 Yorumla
Soran1 yılNeden peki
- Aşk İlişkileri konusunda 15,6b cevap paylaştı.
1 yılOlmaz. Olmamalı.
01 Yorumla
Soran1 yılNeden peki
1 yılSaçmalama istersen
04 Yorumla
Soran1 yılNeden ya
- 1 yıl
Kendine yazık etmesenr. Memlekette sana göre adam mı yok
Soran1 yılMemlekette adam yok maalesef
- 1 yıl
😂😂 vardır vardır sen görmüyorsundur
1 yılOlur mu sence
03 Yorumla
Soran1 yılNeden olmasın 15 yaş bir şey değil artık
- 1 yıl
Allah akıl fikir versin
Soran1 yıl😐😐
1 yılYürümez ya ne alaka
02 Yorumla
Soran1 yılNiye yurumwsin
- 1 yıl
Evlenecek kişi kendi görür biz ne söylesek de fayda etmez
Olur bisey olmaz
04 Yorumla
Soran1 yılBencede
Soran1 yıl😊🙈
- Aşk İlişkileri konusunda 490 cevap paylaştı.
1 yılOlmamalı
05 Yorumla
Soran1 yılNeden
- 1 yıl
15 yaş artı 2 çocuk ne demek neden? Bu adam acun olmadığı sürece olmaması gereken bir durum
Soran1 yılAcun değil tabiisi ama 15 yaş çok değil artık sanki
- 1 yıl
Mutluluklar o zaman
Soran1 yılTeşekkür ederim 🙈😊😊🙈😊
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Kullanıp atabilir.
01 Yorumla
Soran1 yılMuhafazakar biri yapma Z onu
- Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı.
1 yılOlmaz
08 Yorumla
Soran1 yılNeden
- 1 yıl
25 yasinda sana uyum sağlayamaz hem fiziksel hem mental olarak
Soran1 yılOlgun erkekler daha iyi yaşıtların çocuk geliyor
- 1 yıl
Haklisin ama bu karlasmjs
- 1 yıl
Tohuma kacmis
Soran1 yıl30 yaş altındakiler çocuk zaten
- 1 yıl
Hakkisin ama
- 1 yıl
Kafan uyuşması yeterli genede düşün derim
- Aşk İlişkileri konusunda 44,6b cevap paylaştı.
1 yılCaiz değil.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılGüzel olur
01 Yorumla
Soran1 yılAynen öyle
Gizli Üye(25-29)1 yılÇüşş
01 Yorumla
Soran1 yılNeden
Gizli Üye(30-35)1 yılOlmaz
06 Yorumla
Cevap sahibi1 yıl2 çocuk ve yaş farkından dolayı. Bunu bile düşünemiyorsun
Soran1 yılAma çocuklarla anlaşırım ben 15 yaş bir şey değil ki artık
Cevap sahibi1 yılYaa yaşları bi ilerlesin bakalım gör. Seni hiçbir zaman anne olarak görmeyecekler. Kendi çocuğun olduğunda sen de onları evlat olarak görmeyeceksin.
Adam ya çok zengindir, ya da sen tipsizsin talibin yok.
Soran1 yılKızıyla aramızda 10 yaş fark yok zaten. Aşırı zengin değil ama benden iyi durumu. ben de muhtaç değilim evlilik sözleşmesi yapabiliriz isterse. Tipsiz değilim
Cevap sahibi1 yılNe yaparsan yap.
Soran1 yılTamam
Olur olur
01 Yorumla
Soran1 yılÇok iyi
1 yılCiddi ilişki olmaz
01 Yorumla
Soran1 yılNeden ya takılacak biri değil
1 yıladam çok şanslıymış
021 Yorumla
Soran1 yılYok ya çevresinde güzel kızlar var zaten benim kadar genci yok
- 1 yıl
İşte sen genç olduğun için çok şanslı
Soran1 yılAma benden güzelleri var
- 1 yıl
olabilir o yaştaki erkek güzelden çok çıtır olsun ister
Soran1 yılHmm olabilir
- 1 yıl
öyle zaten
Soran1 yılBilmiyorum ya
- 1 yıl
Kıskandım onun yerinde olmak isterdim
Soran1 yılÇok güzel sayılmam
- 1 yıl
Olgun erkekler güzelden çok çıtır kız ister
Soran1 yılÇıtır sayılırım demi
- 1 yıl
tabiki
Soran1 yılIyi o zaman
- 1 yıl
yaş kaç senin
Soran1 yıl25.
- 1 yıl
hımm. tam o adamın istediği gibisin
Soran1 yılNereden anlasınki
- 1 yıl
yaşından dolayı
Soran1 yılHer erkek aynı mı
- 1 yıl
her olgun erkek aynidir
Soran1 yılKısmet bakalım
Olmaz kesinlikle
01 Yorumla
Soran1 yılNeden ya
Gizli Üye(25-29)1 yılOlmaz
01 Yorumla
Soran1 yılNeden
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer