37 yaşında erkek ile 25 yaşında kız ilişkisi olur mu?

Bahsettiğim kişi doktor ve ciddi düşünüyor evlenmek istiyor. Kendi çok iyi biri ama yaşından dolayı emin olamıyorum. 38 yaşına gircek ben henüz 25 yaşındayım :// Sanırım mükemmeliyetçi biride şimdiye kadar evlenmediğine göre. Siz ne düşünüyorsunuz yaş farkı sizce de fazla değil mi? Bu arada türk de değil kendisi
Güncellemeler
+1 yıl
Görüşleriniz için teşekkürler ☺️ Düşünmem lazım..
37 yaşında erkek ile 25 yaşında kız ilişkisi olur mu?
Cevapla