BEn 24 yasındayım ama olgun bir insanım yer yer de çocuksuyum. O da 30 yasındaa sizce olur mu?
Olur
Olmaz
Diğer (belirt)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Olur ben 22 yasindayim sevgilim 28 yasinda hemde kendisi Hong Kong'lu bir doktor ama ailenin bakis acisina gore degisir benim ailem kabul etti onun aileside kabul etti yani baya mutluyuz bide sevgilim yengec burcu ben akrep istedigim her seyi yapiyor sabah kahvaltisi vebenzeri seyleri cok hosuma gidiyor
bulmussun doktoru kaçırma zaten :D
kesinlikle olur hatta daha olgun oldukları için kız tarafından iyi olur
bende olgunum zaten
evet canım sağol
Adam 30 yaşına kadar kimseyi bulamamış, bide onca yıl hiç deneyimleri olmamış ise 30 yılın boşalmasını size gerçekleştirebilir. Bir kez daha düşünün.
önceden sevgilisi vardı
Siz ginede emin olun araştırın. Komşumuzun 24 yaşında bir kızı vardı 31 yaşında bir beyle evlendiler. Adamın daha önce karşı cinsle hiç yakınlaşması olmamış meğer, evlendikten sonra hanımını neredeyse hiç yataktan çıkarmamış. Günde 8, 9 posta derken kız 2 ay dayanabilmiş bitkisel hayata girmiş. Sonrasında ne oldu bilmiyorum haber alamadık.
Olur neden olmasın olgun bir adam ergen tıfıl dan bin kat iyidir arada 5-6 yaş olması bence bir +
bende küçük duruyorum 18 sanıyolar hep
Cevap
21Cevap
Elbette olur.
Neden olmasın?
Abdullah Gül, eşinden 16 yaş büyük bir tuhaflık gözüküyor mu sence Dışarıdan bakınca?
ohaa 16 yas mı :S
Evet 16
Demek ki birbirini seven iki kişi arasındaki yaş sadece rakamlardan ibaret birer sayı imiş
o kadar da kabul edemem. 6 ya bile bir düşündüm. E adam zengin ondan onlarınki
Ne alakası var zenginlik ile Abdullah Gül evlendiğinde Cumhurbaşkanı mı idi? 34 35 yaşında üniversitede görevli Altı üstü bir araştırma görevlisiydi
olsun kadınlar zekidir anlamıstır
Ukala 😃😂
Bence anormal bir durum yok. Mantık birlikteliği sağlayabiliyorsunuz bence yası sorun etmeyin
normal sıkıntı yok.. ama sorun çocuk sorusu.. 10 yaş normal
Sende ufak kız değilsin hani kocaman kadınsın
bende olur diye düşünüyorum. Erkegin büyük olması daha iyi hep. Aradıgım 2-3 yastı ama olmadı
Evlilik te 10-5 yaş farkla evlenenler var iyi anlaşıyorlarsa yaşın ne önemi var kaldıki sen 6 yaş diyorsun ya bence kız erkekten daha küçük olmalı en az 5-6'yaş çünkü kızlar daha erken çöküyor
evett erken çöküyoruz ama beni herkes küçük zannediyo 18 sanıyolar beni
Boyun kaç?
1.66
Hmm boyun iyi ya minyonla uzun arasındasın genç gösterirsin tabi
teşekkür ederim onunda boyuu uzun
onun boyu kaç?
1.85 falan herhaldee
Olur bence gayet normal :)
Kız ne var onda taktiğin şeye bak 6 yaş da fark mı
Olur oluur bal gibi olur 👍
Olmaz biri Bahar'ında diğeri sonunda
olur neden ki 5-7 yaş bence tam normal fark
Bilmem işte 30 olunca insan düşünüyo bir .. Ben daha hemen evlenmek istemiyorum
bence tam evlenecek yaştasın , yaş farkınızda normal neden evlenmek istemiyosun hemen
neden olmasın kafa ve ten uyumu varsa
6 yaş aralığı normaldir
olur yengen 25 yaşında
iyi anlaşıyo musunuz? Ufukta evlilik var mı
anlaşiyoruz
18 üstü ise arafa on onbeş yaş olur
olur sevgı saygı varsa ne gerek var yasa?
Olur bence
olabilir
olur
Olur niye olmasın
bal gibi de olur...
tabikide olur
Olabilir
ideal
Olur
normal yas aralıgı
Olur tabi
bence olur
Belli olmax
Olur Olur rahat ol
Olur yaş aralığı ıyı
olur tabi
Olur.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar