19 yaşındaki kızla 30 yaşındaki erkek birlikteliği olur mu?

Evet çok saçma zaten bu yüzden bıraktım ama hiçbir şekilde art niyetle yaklaşmadi fikir yapımiz espiri anlayışımız olsun çok iyiydi abi abi derken zamanla başka şeyler hissetmeye başladığım için bıraktım uygun olmaz diyerekten
Bir defa iltifat aldım o da gülüşün çok güzel bir de demişti masum iyi birisin
19 yaşındaki kızla 30 yaşındaki erkek birlikteliği olur mu?
Cevapla