37 yaşında erkek 20 yaşında kız ilişkisi yürür mü?

Ben öğretmenlik okuyorum ve ilçemiz küçük bir yer. Buraya atanan bir savcıyla tesadüfen tanıştık önce güzel bir dostluğumuz vardı zamanla hoşlantıya dönüştü ama aramızda çok yaş farkı var.

Başta o mesafe koydu bu yaş farkından dolayı sonra geri döndü bu sefer de ben ayrıldım. Fakat ne yaparsak yapalım birbirimize dönüyoruz. Evlenmek istiyor benimle ama ben bu yaş farkının aramızda sorun olacağını düşünüyorum kaldı ki o boşanmış biri ben bekarım. Yani denk değilmişiz gibi geliyor.

sizce mutsuz olur muyum onunla evlensem?

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar birliktelik vs yaşamadık seviyeli bir beraberliğimiz vardı ama ben yaş farkı çok olduğundan ve o boşanmış olduğundan terk ettim
37 yaşında erkek 20 yaşında kız ilişkisi yürür mü?
Cevapla