32 yaşında kadın 23 yaşında erkek ilişkisi olur mu sizce. Erkek karakter olarak olgunsa
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılBence bunun cevabı kendinde
Bu konuyu baya düşünmelisin keza erkek daha çocuksa senin için daha iyi olur
Tabi sende yaşın gereği onun büyüğü olarak kalıcaksın her zaman her konuda
Yeri gelmişken birazda maddi durmunuz iyiyse olur bu iş
Kainat seninle olsun 💫01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim güzel yorumun için 🌺
En İyi Cevaplar
Olgun olduğunu söylemişsin. Birbirinizi seviyorsanız, karşındakinin ileride de yaş farkını sorun etmeyeceğinden eminsen neden olmasın. Mutluluklar :)
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim🙏🏻 biraz daha tanımam lazım şimdilik güzel her şey ama olumsuz olaylara göğüs germem gerekecek ilerde o yüzden korkularim arttı 😔
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
19
Cevap
47Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 472 cevap paylaştı.
+1 yıl23 yaşındayım ve neden olmasın?
Genç erkekler olgun kadın ister aynı şekilde genç kızlarda olgun erkek istiyor. Erkek olsun kadın olsun olgun istiyoruz. Belli bir yaşın altındaki insanlar çocuksu oluyor.
04 Yorumla
Soran+1 yılEvet öyle düşünebiliyorlar o yaşlarda erkekler. Çok iyi anlaşıyoruz ama ilerisi öyle olur mu tabi bilmiyorum
- +1 yıl
O erkek 30 lu yaşlara gelince ufak tefek sorunlar çıkabilir fakat kendine ne kadar iyi bakıp genetiğinin sağlamlığına göre işler değişir ama genel olarak ilişkiniz nasılsa öyle devam eder sanırım
Soran+1 yılEvet olabilir ilerleyen zamanlarda işler değişebilir bende kestiremiyorum bakalım zaman ne gösterecek teşekkür ederim 😊
- +1 yıl
Rica ederim
+1 yılYaş önemli değil olgunluk önemli olgun bir insansa hersey değişir ama 23 yaşında bir erkeginde hiç olgun olduğunu düşünemiyorum tehlikeli yaşlar bunlar şu an hoşuna gitmiş olabilir ama ilerde fikri degisebilir çünkü çevresel baskı olacak üstünüz de eminimki
13 Yorumla
Soran+1 yılYorumunuz için teşekkürler. Yani olgun tarafları var hatta benden olgun yönleri var ama çevresel baskı beni çok korkutuyor o apayrı bir durum. Bende karışık bir durumdayım. bizim toplumda çok yanlış görülüyor özellikle sübyancı diye bile nitelendiren insanlar oluyor maalesef
- +1 yıl
Bir kadın kendinden 15 yaş büyük biriyle evlenebiliyorsa bunu çok duyduk pek ala kadın da büyük olabilir bence hiç sorun olmaz ama benim demek istediğim karşınızdaki kişi evliliğe ya da artık ne düşünüyorsanz o duruma hazır mı her anlamda çünkü kadın içinde erkek içinde 23 yaş çok küçük bir yaş bence
Soran+1 yılEvet evlilik istediğini söylüyor 1 sene içerisinde. Bazı planları var olmasını istediğimiz ve ilişkimiz daha yeni sayılır biraz daha birbirimizide tanimaliyiz
+1 yılOlabilir neden olmasın böyle şeylerin bı kalıba sığdırmasi bana göre çok yanlış. Kafa yapıları, fikiler, bakış açısı uyuşuyorsa yaş farkı kusur kalsın ne olacak. Mutlu olmaya bakın derim☺️
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏🏻
Aşk İlişkileri konusunda 725 cevap paylaştı. 23 yaşındaki daha kendini tanımıyor sana ne hayrı olur sana akıllı gelir biraz vakit geçir anlarsın neyin ne olduğunu hiç denkmi yaşınız o seni anlamaz kandırır sadece kendini kandırma sende
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet belkide sizin söylediğiniz gibi olacak ben şimdiye kadar olan zamanda olgun gördüm. Ama değişir mi bu durum zaman gösterir
+1 yılİnsanların kendi tercihi, kendi hayatı. Hersey yaşla olmuyo hatta çoğu şey yaşla sayıyla olmuyo. Cografya gereği bazı zorlukları olur tabi tabular, boş düşünceler ama elbet aşılabilir.
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet mümkün değil ailelerin çevrenin baskısının olmaması ihtimali yok. Bilmiyorum baya zor tarafları olacak bu ortada
+1 yılSevgi ve karakter uyumu varsa olur. Rakamlara aldanmamak lazım o kadarda. Ayrıca elalem ne der ne tepki verir diye de düşünülmemeli.
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ediyorum yorumunuz için 🤗 bende öyle yapmaya çalışacağım inşallah
+1 yılOlmaz detaylı anlatırdım da gerek yok kısa zamanda yaşayıp deneyimleyip görmen lazım.
Yoksa ne dersem diyim herşeye bir bahanen olacak.
01 Yorumla
Soran+1 yılAnlıyorum teşekkürler 🙏🏻
+1 yılşu an yanyana geldiğinde yaş farkı göze batmaz ama sen 42 yaşına geldiğinde o 33 yaşında ve genç kızların gözdesi olacak fghj
03 Yorumla
Soran+1 yılDoğru olabilir haklısın
- +1 yıl
Ee seviyorsa neden aldatsın siz bizden 10 yaş küçük olunca biz böyle düşünüyor muyuz
Soran+1 yıl@Bordo_Bereli0001 aldatmanin yaşla çok alakası yok. Aynı yaş ya da daha büyük yaşta insanlarda aldatabilir. Cinsiyet ve yaştan bağımsız. O yüzden aldatma ihtimali hep var.
- Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
+1 yılAşk var ise her türlü olur ama genel de kadının yaşı büyük olan ilişkiler yürümüyor, sapıyor ve raydan çıkıyor.
03 Yorumla
Soran+1 yılYani ilişki kendi içinde yürümez anlamında mı yoksa çevre baskısı yüzünden mi
- +1 yıl
İlişki kendi içinde yürümez. Kadın zaten her istediğini alan konumunda. Bir de yaşının büyüklüğü gereği anne koruyuculuğu, baskınlığı da ortaya çıkınca, o erkeğin vay haline... Çevrenin etkisi çok ta zora sokmuyor kişileri.
Soran+1 yılEvet kadın baskın olma hissine girebilir yaştan dolayı doğru söylüyorsunuz
Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. 23 yaşında bir insan ne kadar olgun olursa olsun hala bir ergendir.
12 Yorumla
Soran+1 yılEvet belkide haklısındır
+1 yılistedigi kadar olgun olsun bizler daha çabuk yıpranıyoruz onlar yine başkasına bakar.
11 Yorumla
Soran+1 yılYani hoş kendi yasitimizinda bunu yapma ihtimali var. Aldatılma ihtimali her ilişkide mevcut. Ama daha çabuk yıpranma konusu genel olarak doğru
Yaş din dil ırk böyle ayrımlar senin için bir sorun ise yeterince değerli mi tekrar gözden gecirmelisin bence kimse için yasamiyorsun nasıl mutlu isen öyle yasamalisin
05 Yorumla
Soran+1 yılAslında değil ama toplum ve çevre baskısı yaralayıcı olabiliyor. Kendi yaş bandimda insanlarda çok harika değillerdi. Olgun değillerdi
Hatta bir çoğundan çok daha fazla olgun net bir sekilde
Soran+1 yılEvet göğüs germem gereken durumlar olacak iyi dusunmeliyim, teşekkür ederim 🙏🏻
Soran+1 yılUmarım iyi dileklerin için çok teşekkür ederim 🙏🏻
Gizli Üye(25-29)+1 yılOlur neden olmasın? Erkek 30 kız 18 olunca olur olur diye zırlayanlar hadi buna olmasın desinler hepsi sapık mk boyle yapanların
25 Yorumla
Soran+1 yılToplum baskısı insanların mutluluklarına engel oluyor işte
Cevap sahibi+1 yılSen burdaki ezikleri dinleme 23 yasındaki erkege cocuk yazmıslar lan neresi cocuk essek kadar herif olmus zalak bunlar ya
Cevap sahibi+1 yılBen 18 ken 18 yasında sevgilim vardı 30 yasındaki yaslı moruk amcalardan daha olgundu ayrıca sevgilinin yası oyle aman aman kucuk degil gorende 15 yasında sanacak
Soran+1 yılYani ilişki dışında tutarak çok genelleme yapılıyor o bana yanlış geliyor 23 yaş çocuk değil. Teşekkür ederim desteğin için 🙏🏻
Cevap sahibi+1 yılRica ederim su sazanları dinleme sen
+1 yılOlmaz gibi kadın tecrübeli kölesi yapar çocuğu
01 Yorumla
Soran+1 yılHiç öyle olmuyor ama bilmiyorum 😄
- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılolur elbette şayet ergenlikten çıkmışsa sorun teşkil etmez bence
04 Yorumla
Soran+1 yılÇıktığını olgun olduğunu düşünüyorum şimdiye kadar olan süreçte
- +1 yıl
şansınız bol keyifiniz daim olsun
Soran+1 yılTeşekkür ediyorum 🙏🏻
- +1 yıl
rica ediyorum
+1 yılSeviyorsa olabilir. De. Niyetinin düzgün olduğuna emin misin.
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet niyeti düzgün
+1 yılOlur da aileler razıysa yoksa ilerde sorun çıkarır ailenin ileri gelenleri
04 Yorumla
Soran+1 yılAileler bilmiyor henüz
- +1 yıl
Öğrenirse kesin sorun çıkarırlar
Soran+1 yılBencede sorun çıkarırlar
- +1 yıl
X per puanın var mı
Gizli Üye(30-35)+1 yılolmaz diyenlerin her görüşünü kendine göre yormuşsun. Yaşa ve gör öyleyse. Bana kalırsada sağlıklı bir ilişki değil. 2 veya 4 yaş olsa neyse 8-9 yaş çok fazla.
01 Yorumla
Soran+1 yılKimsenin görüşünü kendime yormadim. Saygı duyuyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yıltabiki olmaz doğaya aykırı bunu kabul eden kadın herşeyden önce karaktersizdir bence...
03 Yorumla
Soran+1 yılKaraktersizlik olan kısmı nedir onu anlamadım
- +1 yıl
kadın ezikki bu toplumda yetişip kendini 10 yaş küçü birisine kullandırtıyo.. ona yazık dil haketmişti ana babasına yazık kalplerine iner be rezil kadın.
Soran+1 yılKendimi kimseye kullandirtmiyorum. Ciddi güzel bir ilişki yaşamak istiyorum. Yorumlarınızı olumsuz bile olsa daha saygı çerçevesinde yazarsanız sevinirim.
+1 yılAbla sence olur mu? Meme verir büyütürsün artık
01 Yorumla
Soran+1 yıl😄
Gizli Üye(25-29)+1 yılyaşıtım bi flörtüm vardı abla bende olgun diye kabul ettim normalde 10 yaş falan fark seviyorum , yemin ediyprum olgun değil bil yani
13 Yorumla
Soran+1 yılHerkes bir olmuyor bazen yani yaşanmışlıklar karakter yapısı vs
Cevap sahibi+1 yılabla valla o da aynısını diyordu inanma
Soran+1 yılİşte herkes kendi yaşadıklarına göre değerlendiriyor tabiki. Sende haklısın. Teşekkür ederim 🙏🏻
Böyle bir ilişki ciddi bir ilişki değilse bir şey diyemem ama ilerisi olmaz.
00 YorumlaOlmaz senin iş. Yazık etme kendine. Fıtrata aykırı senin iş
00 Yorumla
+1 yılİki taraf anlaştıktan sonra yaş farkı bu kadar önemli değildir...
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılolmaz karakter olgun görünür sonradan değişir
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet onu zaman gösterir tabi dediğiniz gibi olma ihtimali yok diyemem
Aşk İlişkileri konusunda 15,9b cevap paylaştı. duygusal olurda yatakta o iş tatmin edici olmaz
07 Yorumla
Soran+1 yılNeden
Soran+1 yılYa cinsellik kısmını düşünmüyorum ben ciddiyet kısmından korkuyorum
Soran+1 yılDikkat edeceğim
Soran+1 yılTeşekkür ediyorum 😊
Gizli Üye(25-29)+1 yılilişki olur evlilik olmaz. o kadın evlilik düşünmüyorsa devam edebilir
04 Yorumla
Soran+1 yılİlişki olur tabi zaten önemli olan ileriye dönük gider mi bakalım zaman gosterecek
Cevap sahibi+1 yıladam 30 yaşına geldiğinde 39 olacaksın zaten 40tan sonra çocuk doğurmak imkansız ya da riskli
Soran+1 yılEğer ciddiye binerse onun 30 yaşına gelmesini zaten bekleyemem olursa olur 1 sene içinde olmazsa biter yani bakalim
Cevap sahibi+1 yılerkekler en erken 28i buluyor evlenmesi
Gizli Üye(36-45)+1 yılNiyetiniz evlilikse olabilir ama ilerde fikirlerin değişmesi muhtemel çünkü 23 çok küçük yaş
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet öyle ama ilerde ne olur tabi bilemem
Gizli Üye(25-29)+1 yıl22 yaşımda iken 40 yaşındaki kadınla olmuştum ben..
08 Yorumla
Soran+1 yılNe oldu peki
Cevap sahibi+1 yıl5-6 yıl devam etti..
Sonra başkasıyla evlendi.
Yine birlikte olmak istedi. Ancak ben birkaç kereden sonra kabul etmedim
Soran+1 yılUzun bir süre devam etmiş aslında. Yaş yüzünden mi başkası ile evlendi
Cevap sahibi+1 yılAilesi görücü usulu baskasi ile evlendirdi onu..
Soran+1 yılYaa üzücü olmuş 🙁
Cevap sahibi+1 yılO evlendikten sonra birkaç gün defa ısrar ettiği için birlikte olduk.
Daha sonra ben de kesin bir kararla bitirdim işte.
Soran+1 yılAnlıyorumm hakkınızda hayirlisi diyelim o zaman. Doğru yapmişsiniz bu şekilde sürmesi sağlıklı olmazdı. Eşini aldatmış olacaktı süreklilikte
Cevap sahibi+1 yılEvet öyle
Gizli Üye(30-35)+1 yılMümkün. Olmaz diyenler kıskançlıktan toy dedikleri yaş 20 yaşında vatanı görevini yapmış birey
07 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim toplum baskısı ve genel geçer bazı kurallar var.. hayat bu kadar düz değil ama işte ister istemez etkileniyor insan ve korkuyor
Cevap sahibi+1 yılRica ederim zaman geçirmekten zarar gelmez. Buraya bakarsanız o 23 olmaz der kendisi 22 dir ama olgunum der tanımadığı insana koskançlıktan ön yargıdır bu
Soran+1 yılEvet sanırım öyle ama kafama çok takıyorum
Utanç verici mi diye düşünüyorum
Aileme ve çevreme nasıl anlatırım diyorum.. mutluluğun tadını cikaramiyorum
Cevap sahibi+1 yılAsla utanç verici değil arada saygı, sevgi, sadakat varsa kimseyi umursamayın fakat! Bilindiği üzere şuna dikkat edin. Dilin kemiği yoktur sırf menfaatleri uğruna size her türlü vaad verir. Önemli olan karşı tarafın samimiyetinden emin olmanız
Soran+1 yılEvet çok doğru söylüyorsunuz elbette ben tanımadan emin olmadan zaten ilerlemek istemiyorum. Çok teşekkür ederim yorumlarınız için 🙏🏻
Cevap sahibi+1 yılRica ederim. Umarım yanılmaz mutlu olursunuz 🌸
Soran+1 yılİnşallah bakalım teşekkür ediyorum 🙏🏻
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılOlur fakat ileride onu doyuramaz iseniz sizi kesin aldatir
00 Yorumla
+1 yılanlaşılıyorlar ise olur neden olmasın
45 Yorumla
Soran+1 yılEvet anlaşıyoruz ama işte bu konulardan kafam karışıyor
- +1 yıl
gayet güzel ilerletenler var. eminim siz de şahit olmuşsunuzdur. hayat hepimizin düşündüğü gibi değil
- 10 ay
Takip atar mısın eslem
çok fazla ya ben karşı değilim ama 9 yaş fazla sanki
05 Yorumla
Soran+1 yıl😔
Soran+1 yılTeşekkür ederim bakalım zaman ne gösterecek
Soran+1 yılSağ ol hepimiz için umarım 🙏🏻
+1 yılOlmaz. Kadın daha erken çöker.
05 Yorumla
Soran+1 yılMuhtemelen doğru
- +1 yıl
Doğru değil öyle. Kadınların yapı olarak erken çöktüğü doğru. Erkekler geç yaşlanır.
Soran+1 yılEvet doğru kadınlar daha çabuk çöker ama bazı kadınlar minyon oluyor ondan söyledim
- +1 yıl
Minyon da olsa yaş gidiyor. Bir anda cilt değişiyor.
Soran+1 yılEvet
+1 yılOlur aşk engel tanımaz 8 yaşında kide olur
01 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah çok teşekkür ederim 🙏🏻
+1 yılGarip bir çift olurlar bence
01 Yorumla
Soran+1 yılYani doğru alışılmış olanın dışında olur tabi
Aşk İlişkileri konusunda 7,7b cevap paylaştı. Erkeğin karakteri oturmamış olur
01 Yorumla
Soran+1 yılOlabilir belkide şimdilik olgun ama ilerde değişir mi bilmiyorum
+1 yılBi sıkıntı olmaz
01 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah
Çoluk çocuktan ne istiyorsunuz
02 Yorumla
Soran+1 yılBir şey istemedim o benimle ciddi düşünmek olmak çok istedi. Kimseyi zorlamadim ki
- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılSeviyorlarsa olur
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet sevgi var elbette
+1 yılÇocuk avutursun olacağı bu
01 Yorumla
Soran+1 yılYani ilişki olarak bilmem ama çocukda değil yani
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yıl9 yaş çok da fazla değil
21 Yorumla
Soran+1 yıl8 yaş aslında hoş çok önemli bir detay değil tabi ama işte bencede değil ama kafam karışık yinede
Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı. Neden olmasın güzel olur diye düşünüyorum
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılO da büyümemiş ablası ama
021 Yorumla
Soran+1 yılYahu ne çocuğu abartmayın ilişkiden bağımsız söylüyorum. 23 yaşında biri çocuk değil yani.
- +1 yıl
Erkekler geç büyür. Kabullenin bunu
Soran+1 yılbana çok sığ bir bakış açısı geldi ama saygı duymuyorum. Yani ilişki meselesi dışında tutarak
- +1 yıl
İnsanın doğrusu inandigidir. Ne kadar bağımsız olarak değerlendirdiğine inansan da bilinç altın bağ kuruyor. Ne kadar tarafsız olduğumuzu düşünsek te taraft tutan birileri oluyor. Kadin daha hızlı çöküyor diyelim ki her şey güzel gelecekte aldatmaya meyilli olmayacağını nerden bileceksin
Soran+1 yılKendi yaşıtın erkeğin aldatmayacağıni nerden biliyorsun. Senin için yaş farkı önemlidir ve doğru bulmadığın noktalar vardır ama genellemeler bence hoş degil. illa aldatır kadın yaşlanır vs tarzi. Ama diyorum ya saygı duyuyorum. Teşekkürler
- +1 yıl
Öfke duyuyorsun. Benim haddime değil ilişkiler yaşamlar hakkındadır. Senin kafanda zaten durum ve karar belli sadece görüşün için destekçiler istiyorsun içinde küçükte olsa olumsuz bir his parçacığı var. İnsaniz sonuçta yasa ve gör ben kimse mutsuz olsun istemem zaten
Soran+1 yılBen aksini iddaa etmedim. Toplum baskısı beni bazen korkutuyor ve insanların deneyimlerini bakış açılarını görmek için elbette bu yorumu yazdım. Olumsuz yorumlarin daha çok olacağınıda kestiriyordum.
- +1 yıl
O zaman sinirlenmeyin. Ben sadece bu tür ilişkilerde fazlasıyla tecrübeli insan tanıdım diyeyim. Sizi görmedim ama sonucu. Kestiriyorum. Yaşayıp görün iyi geceler
Soran+1 yılBen öfke içeren yorumlar yapmadım. Saygı duyuyorum dedim. Doğrudur teşekkür ederimm🙏🏻 İyi geceler
- +1 yıl
Pasif agresif :) hoşçakalın
Soran+1 yılPeki öyle olsun 😊
- +1 yıl
Umarım yanılırım. :) benim için çok uzun konu bu neyse haydi mutlu olun ne diyeyim :)
Soran+1 yılDeneyimleriniz gördükleriniz çoğunlukla olumsuz olmuş sanırım
Evet zor tarafları var ama mutlu evliliği olan insanlarda var
Bende korkuyorum benim annem çok karşı ona söyleyemedim bile misal. Yani o yüzden sizi anlıyorum. Ben size sadece 23 yaşı çok çocuk görmeniz konusunda katılamadım. Bazen cidden akıl yaşta değil başta oluyor. Karakter ve deneyimler çok farklı olabiliyor.- +1 yıl
18 yaşımda bana çok olgun olduğumu söylerlerse kafam çok iyi çalışırdı ama öyle bişi değil düşünceler olgun olsada farklı büyük eksiklikler vardır. Söyle sorayım 23 yaşında askerliğimi yapmış sanırım mesleği de var. Ne zaman evlenmeyi düşünüyorsunuz
Soran+1 yılEğer ilerlerse 1 sene içinde evlenmeyi düşünüyoruz. Evet askerliği yapmış mesleği var 3. Üniversitesini bitirmek üzere. Ben gerçekten sizin ne demek istediğinizide anladım bu arada inanın bende korkuyorum ama yasitlarimlada hiç mutlu olamadım çok daha kötü deneyimlerim oldu o yüzden doğru yanlış ayırt etmekte zorlaniyorum
- +1 yıl
Yaşıtlarınla mutlu olmamanın sebebi görüntüsüne begendigin birinin istediğin kişiliği sokmak olabilir mi? Mevlana’nın bir sözü var gençken zekiydim dünyayı değiştirmek istiyordum şimdi bölgeyim kendimi değiştirmek istiyorum. Ayrıca kaç üniversite okuduğunu sormadım açıktan okuyordur muhtemelen toplu taşıma kartı kullanmak için :) gereksiz detaya gerek yok gözünde de yüceltme onu
Soran+1 yılHayır yaşıtlarım ile mutlu olmama sebebim bu değil. Bunu yaptığım olmuştur belki daha genç olduğum zamanlarda doğru. Ama sonra gerçekten ciddi ilerleyecek insanlar olsun istedim olmadı, çıkmadı karşıma. İnancım kalmadı bir noktada.. hayır yüceltmek için değil kendini ilerletmeye çalışan biri olduğunu belirtmek istedim.
- +1 yıl
Neden zeki zengin başarılı insanlar okumaz, neden görülecek çok şey varken temel bilgilerle sıkıştırılır insanlar. Açıktan 3. Uni okuyor hangi alanda gelişti peki geçen yıldan bu yıla okuluyla bakın sizle saatlerce tartışırım kendimi haklı çıkartacak çok nokta da bulurum. Yaşıtlarımla denedim olmadı genç biriyle iyi anlaşıyorum demek :) ben bişi demiyorum bir sonraki yorumum yoksa sizi daha çok sinir edecek hoşçakalın
Soran+1 yılHayır sinirlenmiyorum bunu neden istiyorsunuz anlamadım. Tatlı sert bir şekilde konuşuyorsunuz olabilir. Yasitlarimla olmadı genç biriylede olmayabilir. Belki sorun benim secimlerimde olabilir
- +1 yıl
Bir şey istediğim yok. Dediğim gibi saatlerce konuşurum haksız çıkarsınız. İçinize bir tohum ekmek olur bu durum. Hoşçakalın…
Soran+1 yılTamamdır teşekkürler hoşçakalın
Gizli Üye(25-29)+1 yılYuhhh cidden yuhhh!!!
01 Yorumla
Soran+1 yıl🤷🏼♀️
Gizli Üye(25-29)+1 yılKadın zirvede erkek toy
03 Yorumla
Soran+1 yılOlgun birisi işte kendi yaşıtlarımdan
Cevap sahibi+1 yılSana yetmez
Cevap sahibi+1 yılYeter mi
Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı. Olur olur çok yok olur
00 Yorumla
+1 yılOlur neden olmasın
11 Yorumla
Soran+1 yılEvlenen öyle çok insan var olabilir dediğiniz gibi, ama daha çok yorumlarda hemcinslerimin daha olumsuz olduğunu fark ettim, erkekler daha ılımlı.
- Aşk İlişkileri konusunda 7,5b cevap paylaştı.
+1 yılolur neden olmasın kı
01 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah 🙏🏻
+1 yılOlur eğer erkekse olgunsa
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet olgun bir yapısı var çocuk gibi değil
- +1 yıl
Bende kendimden büyüklerden hoşlanıyorum
+1 yılolur abisi
01 Yorumla
Soran+1 yılHadi bakalım inşallah 😄
Olabilir
01 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah teşekkürler 🙏🏻
+1 yılİğrenç olur
05 Yorumla
Soran+1 yılYa üzüldüm yorumunuza
- +1 yıl
Başka yerinle düşünmek yerine Birazcık aklınla düşünürsen üzülmezsin koskoca kadinsın ne işin olur çoluk çocukla
Soran+1 yılPeki siz diyorsanız dikkat ederimm
- +1 yıl
Şunu da unutma erkekler geç olgunlaşır uzmanlar 28 yaşında diyor ama bence 30 yaşından küçük bir erkekle olmaz ergenlikten çıkamıyorlar
Soran+1 yılBiliyorum erkekler geç olgunlaşıyorlar. Ben şuana kadar olgun gördüm. İlerde bu durum değişebilir bende farkındayım. Zamanla daha iyi anlarim. Belkide yaş bandı daha ileri olsaydi o 30 ben 38 misal o zaman daha iyi olurdu. Yaşayıp göreceğim sanırımm. Ama yorumun için teşekkürler
+1 yılolmaz kadin erken olur
01 Yorumla
Soran+1 yılOrasını Allah bilir
- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılÇok zor olur.
04 Yorumla
Soran+1 yılFarkındayım maalesef 😔
- +1 yıl
Zaman ve emek kaybı olur her iki taraf için.
O yüzden dengeni bulmanı tavsiye ederim.
Soran+1 yılTeşekkür ediyorum 🙏🏻
- +1 yıl
Rica ediyorum
Aşk İlişkileri konusunda 714 cevap paylaştı. Sonu hüsran
01 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah olmaz
olur tabi
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏🏻
Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı. Olur
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler 🙏🏻
+1 yılAşk varda her şey mümkün
00 Yorumla
+1 yılOlur olur sıkıntı yok
00 Yorumla- Devamını Gör (6)
Devamını Gör(51)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer