24 yaşındayım o 30 8 ay birlikte oldum ama yanlışlarla doluyduk birbirimizi çok seviyorduk ama fırsatlar buna imkan vermedi 2 gun önce ayrılmak zorunda kaldık
0
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çok üzüldüm gerçekten.. Bu durumda ne denir bilmiyorum ama hakkınızda hayırlısı olsun.
Hala çok seviyorum ama olmayacağız biliyorum bunu bildiğim için de gitmeyi seçtim, çok zorlanıyorum çünkü hiç olmadığım kadar tutkulu ve aşk doluydum oda oyleydi ama olmuyorsa olmuyor yanlis yerde olmamak gerekiyor
Genelde öyle tiplerin konuştuğu Bi çok kız olur pek ilgilendirmiyor şu durumda ama ileride bişeyler hissedersem üzülmek istemem. Olabildiğince geri planda duruyorum. O da olabildiğince ısrarla yazıyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Evet olabilir tabi ki
24 yaşındayım o 30 8 ay birlikte oldum ama yanlışlarla doluyduk birbirimizi çok seviyorduk ama fırsatlar buna imkan vermedi 2 gun önce ayrılmak zorunda kaldık
Çok üzüldüm gerçekten.. Bu durumda ne denir bilmiyorum ama hakkınızda hayırlısı olsun.
Hala çok seviyorum ama olmayacağız biliyorum bunu bildiğim için de gitmeyi seçtim, çok zorlanıyorum çünkü hiç olmadığım kadar tutkulu ve aşk doluydum oda oyleydi ama olmuyorsa olmuyor yanlis yerde olmamak gerekiyor
Öyle olsun teşekkür ederim
Yaşa , dene ve gör içinde kalmasın .
Boşa geçirecek zamanım yok.
Sende haklısın
Ben 23 yasinda iken 35 yaşında sevgilim vardi
Ee anlaşabildiniz mi
Gayet güzel bi zaman di gelip geçti ama gerçkten çok şey kattı bana
Sevgi var mıydı? Yoksa eğlencesine mi
Gerçekten sevgi vardı ama olmayacak şeyler vardı farkındaydık hayatımda yaşadığım en güzel 7 ay diyebilirim
Olmayacak şeyler 1. Evliliktir eminim
Yazdım ozelden
Ben olurum birde o kadın evli ya da dul ise hoşuma gider
Çocuk çok olgunsa kadın da çocuk ruhluysa yürür
3-4 yaştan pek bişey olmazda, ufak tefek sıkıntılar çıkar o kadar..
Sevgili olur ama evliliği bilemem :D
Aynen bende öyle düşündüm
peki niyetiniz nedir?
Bu yaştan sonra evlilik
O zaman temkinli yaklaşmanız gerekiyor.
Nasıl yapmam gerektiğini düşündüm
En güzeli zaten nickinizde tek yön biletmiş şimdi fark ettim :)
Evet😅
Hakkınızda hayırlısı olsun o halde evlenmekle de bitmiyor her şey
Ben artık o yolda ilerlemek istiyorum ama biliyorum ki 26 yaşında olan birinin böyle bir amacı olmaz.
Hiç belli olmaz ön yargılı olmamak lazım insanlara karşı bazı şeyler denemeden bilinmez.
Genelde öyle tiplerin konuştuğu Bi çok kız olur pek ilgilendirmiyor şu durumda ama ileride bişeyler hissedersem üzülmek istemem. Olabildiğince geri planda duruyorum. O da olabildiğince ısrarla yazıyor
Dediğim gibi bazen denemeden bilemezsin
Anladım. Teşekkür ederim 🌸
Rica ederim ne demek hakkınızda hayırlısı olsun :)
Olmama ihtimali var mı sence
Olamaz diye bir kanun yok
Olabilir neden olmasin
Olamaz..
Neden mesela
Erkek büyük olmalı sağlıklı bir ilişki olması açısından hoş durmuyorda ayrıca..
Yani evet o konuda hak veriyorum
Olgun seviyorsa olur
Olabilir
Olabilir
Olabilir elbette
erkeler tecrubeyı sever
4 yaş sorun olmaz
Olur
Milf tecrübeli
Olur
Evet olabilir