IIlk sevgilim uzak mesafeydi ondan ayrildim tekrar olduk ondan sonra yine olduk yine olduk ve yine oldum tekrar?

Simdi merhaba ben yeniyim, neyse ben Şu an 19 yaşındayım neyse ben 12 iken uzak mesafe deki sevgilim ile tanistim hic görüsmedik etmedim ben hep söz verdim ayrilmicam felan diye ama hep terk ettim yapamadim neyse ondan sonra tabi sevgililerim oldu biri takıntılı oldu ondan kurtuldum sonra cok iyi birini buldum 1 yaş var aramizda lakin anneside hep görücü usulü isteyen biri bende dayanamadim ayrıldım lakin aklim halen onda ve gittim uzak mesafedeki oglan ile tekrar oldum ve net sözler verdim birbirimize lakin oda cok iyi birisi ama uzak mesafe ve eski sevgilim ise evimin yakininda kafam cok karisik ikiside cok iyi biri ama ben uzak mesafe yapamiyormusum ben bunu nasil dicem simdiki sevgilim birbirimizi cok iyi taniyoruz lakin bende uzak mesafe yapamiyor gibiyim ve bir kac gün oldu tekrar beraber olali ama ben yakinimda olan kisiyide özledim ne yapcagimi bilmiyorum ikiside cok iyi ne yapacagim yargilamadan yardim ederseniz sevinirim.

IIlk sevgilim uzak mesafeydi ondan ayrildim tekrar olduk ondan sonra yine olduk yine olduk ve yine oldum tekrar?
Cevapla