Sevgilimle barıştık ama sonra tekrar ayrıldık. Bu sefer geri dönmez mi?

Sevgilimle bi hatadan dolayı 1 ay ayrı kaldık hatamı anladıgımda yazdım ona şans vereceğini söyledi sonra olmaz dedi konuştuklarım var dedi yüzyüze geldik her şey gayet iyiydi 1 ay eskiye dönmek için çabaladım benim için daha güzl olabilirdi o ayrı kaldıgımız süreç içinde farklı şeyler yaşadıgını yaşadıgı olayla bni karıstırmaktan korktugunu söyledi ailesini eski sevgilisini bahane etti ama gayet iyi gidiyordu her şey hediye aldım bunun üzerine konustuk sorun yoktu 24 saat içinde bişeyler oldu sonra konusmak istemediğini hayatında bende dahil kimseyi istemediğini zorlayarak olmayacagını eskisi gibi sevemediğini soğudugunu söyledi dağılacagımızı bildiği halde böyle yaptı gidip ergen gibi engelle dedim engellemeyecem dedi takipleşiyoruz ama olmayacak dedi hiç tekrar olmaz mı

Sevgilimle barıştık ama sonra tekrar ayrıldık. Bu sefer geri dönmez mi?
Cevapla