Hiç "keşke onunla olmasaydım" dediğiniz bir ilişki yaşadınız mı?

Günümüzde insanlar bir ilişkiden çıkıp öbürüne koştururken aklımda bu soru belirdi.
Geçmişte gerçekten pişman olduğunuz bir ilişki oldu mu?
Hiç keşke onunla olmasaydım dediğiniz bir ilişki yaşadınız mı?
Hiç "keşke onunla olmasaydım" dediğiniz bir ilişki yaşadınız mı?
Cevapla