Birçok şeye keşke diyorum sonra acaba o keşkeler olmasa şuanki ben olurmuydum diye düşünüyorum neticede beni inşan eden şeylerden biride bu keşkeler o yüzden her ne kadar bazen desemde olması gerekenlermiş ilişki olarak söylemiyorum bunları
Yani keşkem var mı düşünüyorum da sonuçta yaşadıklarım bana bir hayat tecrübesi oldu, bir şeyler öğretti. Yaşamam gerken ne varsa öyle olması gerektiği için yaşadım. Bu her konuda böyle. Yani keşke demiyorum o yüzden
Yaa, o keşke demeler… Birçoğumuzun hayatında öyle biri olmuştur. Bazen o ilişki, sana ders olarak geri döner; bazen de "Bunun için mi üzülmüşüm?" dersin. Ama işte, her yanlış seçim bir şey öğretir. Sen üzülme, her zaman en güzel insanı bulma yolunda ilerliyorsun! ❤️🩹✨