Sizce ne yapmam gerekiyor? Çok seviyorum onu ve ne yapacağımı bilmiyorum?

Yaklaşık 1.5 yıllık bir ilişkimiz var ailem beni her zaman özgür büyüttü hiç bunaltmadı , sıkamdı ve şu an bir ilişkim var ama kendisi çok bunaltıyor ve sıkıyor beni.

Yazın hep şort etek vs. giyen birdım ama erkek arkadaşım her şeye karışıyor artık yazın bol kot pantolon giyiyorum üstüme t shirt giydiğim de içime sokmama bile karışıyor annem ailem olmadan dışarı çıkamıyorum ya da iş yerim de kimseyle konuşamıyorum iş yerim de dışarı markete çıkamama bile izin vermiyor. Neden dediğim zaman seni koruyorum işte başıma bir şey gelir erkekler sana bakar diyor. Rahatsız oluyorum bundan diyorum ama kime diyorum ki?

Sizce ne yapmam gerekiyor? Çok seviyorum onu ve ne yapacağımı bilmiyorum?
Cevapla