Çok seviyorum ama çaresizim ne yapmam gerekiyor?

Birini seviyorum. Tanıdığım en efendi, en temiz, en saf insan. Lise mezunu birisi. İşi yok, mesleği yok. Ailesiyle yaşıyor. Çalıştığım iş yerinde onu işe aldırdım. Sonra bir baktım bir köşede oturmuş ağlıyor. Neyin var dedim, iyiyim sorun yok dedi. Neden böylesin diyorum bilmiyorum diyor. Problem ne arkadaşlar? Neden böyle sizce?

Çok seviyorum ama çaresizim ne yapmam gerekiyor?
Cevapla