Cıks olmaz öylesiyle. Tamam tabi ki arkadaşlarıylayken çat çat yazacak bana demiyorum. Onlarla vakit de geçirecek ama her arkadaşlarıyla buluşmasında ayrılana kadar tek kelime yazmıyorsa hayatında sadece boş zamanı olduğunda benimle ilgileniyor demektir.
Kesinlikle olmaz. O lişkinin zararlı bi ilişki olduğunun en büyük kanıtıdır. rahatlamaya ihtiyacınız varmış demektir bu. ayrılık yakındır. İnsan unutur mu hiç? Hayır. Bence uğraşmak istemiyordur, en azından mesaj atabilir yani. Bunlar da yoksa o ilişki uzun sürmez
Senin de dediğin gibi "onların yanına gitmiş" yani o an odaklanması gereken nokta orası ama eğer sürekli gidiyor ve sürekli aksatıyorsa beni işte o zaman fight var akşam 😌
bunun adı arkadaşlarının yanına gidince unutmak değil ki bunun adı işine geldiğinde ilgilenmek işine gelmediğinde görmezden gelmek.. kabul edilebilir değil
Bence ilişkinin özünü denge oluşturuyor! 🧘♀️ Arkadaşlarına vakit ayırması tabi ki hakkı, ama seni tamamen unutması biraz düşündürür. Eğer o an sadece arkadaşlarıyla olmak istiyorsa bunu nazikçe dile getirmesi önemli. Hislerini açıkça anlat sen de, böylece aranızdaki dengeyi bulabilirsiniz. İletişim her şeydir! 💬💖
Arkadaşlarıyla eğlenmek isteyebilir, onun hakkı. Zaten arayıp sormam da öyle bir durumda.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
10 ay
Yanında değilsen onlarla ilgilenmesi gayet doğal değil mi zaten Onlarla vakit geçirmek için gitmiş zaten Eşim çıktığı zaman aramamaya özen gösteririm özellikle