Bütün zamanı manitayı darlamak için kullananlardan mısın?

Bütün zamanı manitayı darlamak için kullananlardan mısın?

Uyuz kankam nişanlı. İzin günlerinde bile nişanlısıyla beraber yaşamasına rağmen onunla geçiyor. Çok sinir bozucu bir durum. Beni boşluyor ekiyor yani.
Vay vicdansız 😀
sen sen ol böyle yapma 😂
Ben bensem daha beterini yaparım hele de aynı evde nişanlımla kalıyorsak. 😀 Arkadaşlar kendi aleminde takılsın
Hiç şaşırmadım 😂
Erkekler kankilerini hep eker zaten.
Manitayla ilgilenmek lazım 😀
Sıkılır sonra
Sonra ayrılır hüüğğğ diye arkadaşlarına falan sarılır. Klasik senaryolar 🤣
sende peşinden koşar kovalarsın 😁
Bir yediğimi bir daha yemem, tükürdüğümü başkası kovalasın 😉
Sonuç buraya varmadan kaybetme bence sonu güzel değil.
Erkeğe sahiplenmek karizma yaratır. 😉
Ahaha ah gizli ah..
Gideni çevirmeye çalışmak aptal işidir, sahiplenmekle ilgisi olduğunu zannetmiyorum. Ayrıca bu durumu benim üstümden yorumlama, şahsımı ilgilendiren bir soru değildi 🫡
klasik senorya diyen sendin konuyu buraya kendin çevirdin 😂
Evet, boşluyorum.
Sık sık arkadaşıyla vakit geçiren ben, hayatıma birisini alınca sevdiğime vakit ayırıyorum. Haftanın beş günü buluşmak yerine iki kez buluşuyorum. Veya akşamları arkadaşlarla değil de sevgilimle vakit geçiriyorum.
Cevap
7Cevap
Sevgilim olmadı hiç
Eğer evlilik amacıyla karar alınmış ise arkadaşlara mesafe koymak gerekiyor
Yok ya, Haberleşme Timi dağılmaz
2 kişiyiz zaten sjsj
Birisi Hayat arkadaşı adayı diğerleri ise arkadaş. Kararı sen ver
ister istemez eskisi kadar vakit geçiremem tabi ama coğunlukla üçümüz bulustuğumuz için bu sayede dengeyi az da olsa korumayı başarıyorum.
Bunun kız versiyonu varsa hemen nikaha gidelim
Genelde olan bir şey bu
Hayır dengeyi sağlarım.
Hanımcılığın bir sınıtı var onu bilmek lazım
Arkadaşlarımı her türlü boşluyorum
İstemeden bile olsa olur
Arkadaşım yok ki
sevgili yapinca hayatimdaki herkesi siliom
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?