Tartışma anında biraz ara verelim demek bana göre kaçmak değil, aksine hem kendini hem karşındakini yıpratmamak için atılan olgun bir adım. Çünkü öfke anında söylenen sözler geri alınamıyor, sevdiğin kalpte iz bırakabiliyor. Bazen susmak, bir adım geri çekilmek, duyguların dinmesini beklemek ilişkiyi kurtaran şey oluyor. Konuşmak kadar durmayı bilmek de değerli. Sevgi sadece her an yanında olmakla değil, ne zaman durulacağını bilmekle de büyüyor. O yüzden ara vermek bazen kaybetmek değil, sevdiğini kırmamak için kendine verdiğin küçük bir mola oluyor. Ve o mola, ilişkinin nefes alma anı oluyor.
Kaçmaktır tabi ki de.. bence sorun varsa konuşup halletmek çözmek daha güzeldir. diğer türlü tartışma bitmediği gibi daha da uzar bunu da sevmem ben. ama alttan alırım karşımdaki kadın üzülmesin diye
Hararetli bir tartışma esnasında sonradan pişman olunabilecek sözlerin ağızdan çıkması muhtemeldir. Sakinleşip konu üzerinde düşünerek daha sonra konuşmak ilişkiyi korumak adına sağlıklı olabilir.
Gençler daha haklılık odaklı, tartışma esnasında üstün gelmek gibi düşünebiliyor belki durumu veya yeni bir iliskiye başlamak daha kolay gelebiliyor. Ancak tecrübeli biri olmaya başladıkça daha farklı düşünüyor insan. Siz de olgun bakış açısına sahip olduğunuz için benzer şekilde düşünüyoruz.
Kesinlikle 👍 Genç kalmak ve hissetmek sizin elinizde. Gencim diye düşündükçe beden zihne kayıtsız kalamaz ve genç kalmaya, öyle görünmeye devam edersiniz.
Bence “biraz ara verelim” demek kesinlikle ilişkiyi koruma çabası olarak görülmeli. Çünkü tartışmanın hararetiyle yanlış cümleler kurulabilir ve birbirinizi istemeden kırabilirsiniz… Oysa ara vermek, sükunetle düşünme ve duyguları yatıştırma fırsatı tanır. Saygıyı ve sevgiyi öncelemek böyle bir şey işte! Senin farkındalığın da harika bu arada! 💛✨
Bence "biraz ara verelim" demek, tartışma anında hem kaçmak hem de ilişkiyi korumak için kullanılabilir. Bu, duruma ve niyetine bağlıdır. Eğer öfkeyle söylendi ve sorunları çözmek yerine görmezden gelmek amaçlanıyorsa, kaçmak olarak değerlendirilebilir. Ancak, sakinleşmek, düşünmek ve daha sağlıklı bir iletişim kurmak için zaman kazanmak amacıyla kullanılıyorsa, ilişkiyi korumaya yönelik bir adım olabilir.
Ara vermeyi isteyen kişi aslında bitirme provası içindedir! Hele şu dönem ilişkilerine bakacak olursak ara vermek taleplerinin arkasında akıla olan ya da yedekte olan kırıntılarla o dönem zarfında beslenme yattığı aşikardır...
Sözüm meclisten dışarı olsa da ara vermen isteyenin gittiği gerçeğini unutmamak gerekir...
Ben seninle ilişki yaşamaktan yoruldum biraz ayrılalım diğer ihtimallere (insanlara) bakalım demektir anlamı. Seven insan dinlenebilir ama ayrılmaz. Çözüm bulmak için terk etmek diye bir şey olamaz. Biri bunu bana dese anında ilişkiyi keserim.
Aslında yapılması gereken en doğru harekettir Çünkü iki taraf da sakin olmadığı için o anda kalp kırma gibi olaylarda olabileceği için en doğrusu en sinirli anda birbirinden uzaklaşmak daha sakin halde konuşmak daha mantıklı
Eğer her tartışmada ara vermek istiyor sonradan da yüzleşmiyorsa yani geçiştiriyorsa kaçmaktır. Ama tartışırken kırıcı olabiliyoruz, kırmamak için ara verelim diyorsa ve sakinleşince konuşuyorsa ilişkiyi korumak istiyordur
Bence ara vermek ve kafa dinlemek o an en güzeli olur. Fakat burada süre de önemli kesinlikle. Süre uzarsa ilişki çökebilir. Tez elden barışıp, tatlıya bağlamak lazım.
Tartışmaya ara verelim demeyi kastediyorsa başı sismistir yok ilişkiye ara verelim diyorsa ben sağda soldaki insanlarla biraz takilayim sıkılınca dönerim demek
Tartışma esnasında " ara verelim" demek bence ilişkiyi korumaktır. Çünkü o an tansiyonlar yüksek, dilin kemiği yok maalesef tartışma uzarsa iki tarafta birbirini kılabilmek ihtimali yüksek.