
ilişkiyi bitirmek istediğiniz de arayı soğutmak için uzaklaşmak mı yoksa bittigini söylemek mi?
#istanbul_bey

Genelde benim ilişkiyi sonlandırma stilim sessiz kalarak uzaklaşmaktır. Hayatı beraber ilerletemediğim bir insanla konuşarak bitirmek aşırı zaman kaybı benim için ve karakterime ters. Bitmesi gerekiyorsa sessizce susarak giderim...
Eğer o kişi gerçekten çok çok iyi ise direkt olarak ayrılmak istiyorum diyemiyorum çünkü kalbini kırmak istemiyorum ancak uzaklaşıyorum ondan.
Onun dışında gerçekten eminsem onu sevmediğimden o da öyle çok iyi biri değilse yani ilişkimiz çoktan bittiyse aslında, açıkça dile getiririm söylerim net olurum.
Vedalaşmaları ayrılıkları sevmem çocukluk travmam çekip gitmeyi tercih ederim.
Cevap
2Cevap
Delikanlı gibi konuşarak bitiririm. Ne olursa olsun herkesin bir cevap ve bir gerçeğe ihtiyacı vardır.
Konuşarak bitirmek gerekir. Yaşanmışlıklara saygı duymak en güzeli.
konuşmak gerekiyo bitirmek değilde çözüm bulmak gerekiyo sorun herneyse ama illada bitirceksen anlaşmalı boşancan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?