Ayrılalı birkaç gün oldu ama onu suçlayamıyorum. Kendimi yemekten bitirdim nasıl geçer bu acı?

Var mı böyle bir şey yaşayan. Ayrılalı birkaç gün oldu hala çok kötüyüm ve sorun şu onu suçlayamıyorum. Kötü birşeu yapmadım asla yapmadım ama onu asla suçlayamıyorum hep çok mütevazi çok iyi niyetli birisi oldu ayrılırken de sürekli özğr diledi ilişki istemediğini yapamadığını belirtti ne yapcam kendimi yemekten bıktım ne zaman geçer bu acı

Ayrılalı birkaç gün oldu ama onu suçlayamıyorum. Kendimi yemekten bitirdim nasıl geçer bu acı?
Cevapla