26 yaşındayım. Ayrıldık. Ama çok özlüyorum. Aynı okuldayız. İstersem görürüm ama görmekte istemiyorum. Çok zor durumdayım. Bu acı geçer mi? Ben çok aşırı sevdim 2 ay çıktık. Sevgim fazla geldi havalandı. Unutur muyum. Dünyanın sonu gibi
3 gün önce ayrıldığım sevgilimi unutamıyorum nasıl geçer bu acı?
İçinde ki duygusal patlamaları dizginlemen gerekir diye düşünüyorum. Çünkü verdiğin ilginin karşılığını alamamışsın. Bu çocuk sana sen ondan ümidi kestiğin zaman belki geri gelebilir. Sen böyle destan yazdıkça o sana iki kelime atar ve bıkkınlık gelir. Bırak o sana gelsin