Güncellemeler
+1 yıl
Aslında onunda bana karşı bi çok hatası olmuştu ben ona zamanında senden önce bi ilişki yaşadım ama pişmanim dedim bunu güvenerek söyledim ama o arkadaşına anlatmiş sanki kendi benden önce hiçbişey yaşamamış gibi buda zoruma gitmişti bu ve bunun gibi bi çok hata anlatılmayacak kadar yani tek taraflı değil aslinda ben kendi kendime böyle davranmadım yani onun yaptiklarinin falanda etkisi vardı. Bunu göz önüne alarak fikir verirseniz sevinirim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Önce çocuğu aldatma eşiğine geliyorsun ve unutmak istemiyorum diyorsun. Çocuğa bir iyilik yap ve unut onu.
Çok pişmanim ve onu hiçbi zaman üzmek istemedim onun ilk defa böyle bi anda ortadan kaybolması beni çok etkiledi hiç kaybetmem saniyodum ama kaybettim onu çok özlüyorum
evreyi yaşamak zorundasın hiç bir şey yapamazsın
Senden bi halt olmaz cocuk kurtulmuş sal cocogu
Sen yeni manita yap geçer rahat ol
Mazoşist olabilirsin