Merhaba sevgilimden yeni ayrıldım onu unutamıyorum unutmakta istemiyorum ama bu acı veriyor ne yapmalıyım?

Sevgilimle uzun bi ilişki yaşamıştık ama benim ona karşı bi çok yanlışım oldu Yani çok kez açığımı öğrendi ama sonra affetti aslında onun maddi durumu çok iyi değil ve açık konuşmak gerekirse yakışıklıda değil ama ben seviyodum onunla olmayı ama bi yandanda toplum baskısı nedeniyle bu kriterlerin olmadığı birini sevmek saçma geliyordu ve üzmeden ayrilmam gerektiğini düşünüyordum sonra bi gün bi erkek knkm dediğim çocukla yaziştim inşada o bunu gördü kalp falan atmiştim kiskandi bende İşte gönlünü almaya çalişmadim hatta ters konuştum begenmiyorsan ayril falan dedim oda gitti aradan 1 gün falan geçinde onu aradım gel konuşalım diye arkadaş açtı ve bana sen işte bu çocuğa biseyler anlatmışsın zamaninda çok şey öğrenmiş doğrumu vs şeyler söyledi ama ben ona başkalarina anlatmamasini söylemiştim arkadasina neden o telefona çıkmıyor dedigimde bakkala gitti dedi şu an yok dedi ben sinirledim sen kimsinki ilişkimiz hakkında yorum yapiyosun diyip kapattim sonra beni başka bi numara aradı ben o telefondaki arkadaşun ablasiyim dedi işte toparlamaya çalişti işte sevgilinden çok bulursun oda senden bulunur bulunmaz degilsiniz madem öyle bi daha muhattap olma onlarda senin hakkında konuşamaz daha bana bırak dedi bende tamam dedim telefonu kapattım ve ayrildigim sevgilime uzun uzun hattını bildirecek şeyler yazdım cvp gelmedi ayrılırken onla değilde arkadaşlarıyla muhattap olmak saçma geldi bi yandan bunun bi oyun olabilecegi onun haberi bile olmayan bişeydir belki arkadaşları bilerek yapmıştır gibi şeyler bile düşünüyorum engelledim heryerden oda beni engelledi ve eski sevgilisini takibe almiş bi yandan bu kadar olana rağmen devam edemeyiz diyorum ama bi yandan çok özlüyorum o beni hiçbi zamana her hatamı öğrendiğinde birakmazdi ama bu sefer tam birakti çok kötü hissediyorum yokluğuna alışmak istemiyorum sizin bu konuda bi öneriniz fikriniz var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Aslında onunda bana karşı bi çok hatası olmuştu ben ona zamanında senden önce bi ilişki yaşadım ama pişmanim dedim bunu güvenerek söyledim ama o arkadaşına anlatmiş sanki kendi benden önce hiçbişey yaşamamış gibi buda zoruma gitmişti bu ve bunun gibi bi çok hata anlatılmayacak kadar yani tek taraflı değil aslinda ben kendi kendime böyle davranmadım yani onun yaptiklarinin falanda etkisi vardı. Bunu göz önüne alarak fikir verirseniz sevinirim
Merhaba sevgilimden yeni ayrıldım onu unutamıyorum unutmakta istemiyorum ama bu acı veriyor ne yapmalıyım?
Cevapla