Sevgilimden ayrıldım bu acıyı kaldıramıyorum?

Sevgilimden ayrıldım. Hala etkisindeyim. Ayrıldım derken bile şaka gibi geliyor. Nasıl ayrıldık nasıl bu hale geldik bilmiyorum. Oysaki çok guvenmistim ona. Ne olursa olsun senden vazgecmicem demisti ama vazgeçti. Biz cok mutluyduk ta ki aileler tanişana kadar. Ailesine çok düşgün birisiydi. Hic ailesinin kalbini kirmami istemiyirdu. Benim ile ailesi arasında dengeyi sağlayamamasindan korkuyordum o da beni ailemle aramda bırakacak duruma mi sokacaksin diye benden. Annem evimize gelebilir mi dedi. Bende gelebilir ama uzun sure kalirsa rahatsiz olurum dedim. Ne kadar kalabilir dedi 2 ay en fazla dedim. Ben sana süre belirtmedim. Oğlunun evine istediği gibi kalır gelir ben bir şey diyemem dedi. Vs. Bunlardan ötürü ayrıldık. Hep tartisiyoduk. Gelenekler görenekler hayat görüşleri vs. Ama bu aileler tanistiktan sonra artti. Kendisi deniz astsubayiydi. Kardesi biandan sor bakalım göreve gittiğinde bizde gelin kayinvalidesi ile birlkte durur ilk zamanlar yalniz kalmasın alışsın diye. Bide kayinvalideye yardım etmiş olur vs diye. Bende kabul etmedim. Gelin evlenince ilkin yalniz bırakılır dedim. Sonra benden vazgeçti. Çok üzülüyorum. 1 5 yıldır sevgiliydik nişana az kalmıştı.😭

Sevgilimden ayrıldım bu acıyı kaldıramıyorum?
Cevapla