Sevgilimden ayrıldım, şu an kalbim çok acıyor, kendimi çok kötü hissediyorum, ne yapmam lazım bu acının gecmesi için?

Arkadaslar sevgilimden ayrildim. 2 aylık iliskim bitti. Ama cok sevmistim onu, olmadı ayrılma kararı aldık. Cok uzuluyorum ağlıyorum, lutfen bana yardim edin, bu acı nasıl geçer? Nasıl unutabilirim?
Sevgilimden ayrıldım, şu an kalbim çok acıyor, kendimi çok kötü hissediyorum, ne yapmam lazım bu acının gecmesi için?
Cevapla