Burdan birini sevdim ama ayrıldık ayrıldı dün doğum günüydü unutamıyorum ve çok seviyorum bu acı neden dinmiyor?

Daha geçen sene burdan bir kızla tanıştım okadar sevmistimki aşıktım hep yanımda oldu ona okadar alıştım okadar baglandimki herşeyden çok seviyordum her dediğini yapardım herseyini severdim bu hayatta hickimseyi sevmediğim kadar sevdim ama terketti ayrıldık bir iki ay geçti ama haala unutamadim çünkü heves deildi benimki evlencektik güya birbirinize söz vermistik ama. o sözünü tutmadi ve canım çok yanıyor dün doğum günüydü acaba nasıl geçti diyorum dusunuyirum bişey yuyceksem aklıma o geliyor acaba o şu an acmi tokmu ne yiyor onun cani bunu istermi çok severdi diye düşünüyorum kalbim acıyor geçer burini seversin dedi ayrılırken sevemem dedim bak hayatına eskiden sevdiğini unutuo beni alıdin gene alırsın dedi ama. kalbim yanıyor bunu nasıl soyleyebildi insan sevdiğini asla unutamaz ben geçmişinde küçüktüm ama şu an büyüğüm ve kalbimde aklımda hep sen varsın ben seni çok sevdim keşke dönsen geriye dünyalar benim olurdu ☹️
Burdan birini sevdim ama ayrıldık ayrıldı dün doğum günüydü unutamıyorum ve çok seviyorum bu acı neden dinmiyor?
Cevapla