Canik çok yaniyir belki şu an hayatında başka birisi var ama gerçekten camimi çok yaktı deli gibi seven birisi neden terkedilir niye sevmeyen pislik erkekler daha kıymetli
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Ders almamışın büyük ihtimalle aynı şeyleri yaşayacaksın
Biliyorum sevmeyen takmayan erkek daha değerli terkedip gitti ama uzulmemde kendime farkındayım üzülmem onu bana geri getirmeyecek ama vicdanim var anilarimiz var insan kalbinde tanıdığı o güzel kıza üzülüyor özlüyor anılarımı özlüyorum
Hayır yanlış ders😀
Sevmeyen takmayan erkek ol demiyorum kendinden çok değer verme
Hayatının merkezine koyma kimseyi
İşte ben onu yapamıyorum hata ediyoruz m ama yapamıyorum farkindayim
Hayatımın ortasına koydum sevdim onun varlığıyla kutlu ildum ben böyleyim bunu değiştiremiyorum. hayatimi adayacagum biri olmayınca nefes alamıyorum işte acı cekiyorum olmuş gibiyim ben yaşamıyorum Şu an
Öyle olan ve çok fazlaca bag kurup yaşayabilen bunu tercih eden kizlat da var onları tercih et. Ama bence bu saglikli degil tut ki gitti bir parcan kopmuş gibi üzülürsün
şu an öyleyim bir parçam kopmuş gibi üzülüyorum ve bir sebebp yok terkedtti engelledi heryerden ben birşeyde yapmadım ortada sorunda yok baskasi yok hayatımda iliskinistemiyirum dedi ama biri var hayatında bunu birkaç tezle ortaya çıkarttım ve canım yaniyir evd eodada konuştuğumuz yere girince aglayasim geliyor resimlerin ebakip. agliyirum. caniknhirsey istemiyir. yemek yiyemiyorum kalbim kopuyur bunu ftenleyemiyorum. napmama. lazum taamma bak kimse olmasın hayatımda ama bu aciyifa cekmeyim. rwziyim ama. olmuyor. istemsiz mutsuzum
Evlenecektik en çok evlenmeyi isteyen oydu ben başta bukadar deilde m. i bana baglandikca bende bağlandım ben başta daha unursamazdim ozaman terketse belki canım bukadar ywnmazdi
Ders al aci çekeceksin mecbur ama gecmesine izin ver surekli redimlere bakma onu hatirlatma kendine ki çabuk gecsin
Mesele onun güzelliği değil mesela onun kalbi davranışı merhameti buna aşık oldum tutuldum ama. mahfoldum terketti içimi mahfetti şu an bile ağlıyorum kizlar sevmez böyle erkkeleri farkındayım erkek aglarmi ve drdi ayrılırken de seven erkek ağlıyor iste
İnsta mesajları resimleri wp mesajları hepsi duruyor hepsine bakıp ağlıyorum anı unutunca ihanet edecekmiş gibi hissediyorum o beni unuttu terketti ama ben onu unutmak istemiyorum kendi canıma koysam günah diye korkuyorum
Sen ders al bak hep söylüyorum bunu cunku senin baglanma stilin cok kaygılı
Geçiyor geçiyor ben uc yıl ağladım simdi gülüyorum hatırlayınca
Ben zamanında sevdim herseyini sevdim unutmam 3 senemi aldı bunu sevdim ve artık yoruldum
Geçmişime bende gülüyorum ama bu baskaydi hayatımda ilk defa evlenmeyi duusndum planlar yaptım oda istedi ama. zaman onu çok degsitirdi göz görmeyince gönül unuturmus askere gittim geldim değişti kiz ve askerde onu ihmal. asla etmedim aksine tersini yaptim
Gecer geçer yeterki sen melankoli sevme ve atlatmaya istekli ol
Dertlesince hafifliyor bende buraya yazıyorum biriyle dertlesip paylaşmak moral oluyor ama. dige rgun gene ayniyim
Her öyle söyleyen kıza inanma artik
Belki daha kotu bir tecrübe yaşayacaktin bu aci seni koruyacak
Hep Allah'tan hayırlısını istedim evlensek bosandak belki daha koyu olacaktik ama ben artık hayatıma birini almaktan korkar oldum. ya giderse diye
Allah'tan istiyorsun ya sevgililik onun istediği bir sey mi
Hayır alllahimhayirlisiysa olsun diyorum ben cididyim oda ciddiydi sebepsiz terketti briisi var bellli hayatında ama beni aldattı canım yanıyor
Yanlış anladın yani sevgiliyken biz Allah'a hep eğer hayirliysak olalım diye dua ettim ama olmadı sebepsizce terketti kız fazla ilgiden kaçıyor işte fazla ilgilenmemek gerekiyor bak ilgisiz erkekler hep degerli
Hakkında hayırlısı olsun
Hakedene değer vermen dileğiyle
Beni eğit ders ver sana çok dua ederim mesela birisini hayatımin içine alıp şımartmak istemiyorum öyle yapınca gdiiyirlar
Hahaha bu eğiterek olacak bişey degil
Yaşayarak görürsün
O halde kimseyi sevmeme herkes birgün gidecek nasıl olsa ciddi olmam kimseyle
Ya bu işten ders alıp önüne bakmayı niye denemiyorsun
Canim yanıyor çünkü
Acıyacak acımaması için bir sonrakinda buna dikkat edeceksin
Birdaha kimseyi hayatımın ortasına almiycam sevicem ama kendimden ödün verip herşeyimi onun üzerine kurmuycam birgün giderse AA öylemi kapı orada diyecek kadar değer vericem
Abartmaaa
Ne zaman nikah masasına oturdunuz o zaman koy merkeze
Oxmanda evlenince ilişki sıkıcı olur bebek yaparız boşanmak ister olmaz bu ayarı ömür boyu devam ettirmek gerek tabiri caizse pic erkek olmak gerek
Ya öyle degil ya esine niye oyle oluyorsun
Ama. oyle işte bak değer vermedigimd epesimdeydi baglanip değer verdim kaçtı evlenincede bosanirdi esimde olsa. oyle olmak gerek
Bak bu kızın sonraki ilişkilerinde senin algını bozmasına izin verme
Ama. bak şöyle karusini seven deli gibi aşık bir erkek ne isterse yapmaya hazır evlense falan romantik bir erkek evd esurprizler yapan özel günleri unutmayan bir erkektim ama değersizlim. dogum gününü bile bilmeyecek kadar bir erkek olmam gerekiyor umursamayan gidicem dediğinde gitme yalvarırım yerine kapı orada diyebilecek bı ekrkr olucak kendimi bu konuda geliştirilen bunun nesi yanlus
Yanlış düşünüyorsun
Sürekli sevgi sözcugu yerine ara sıra tapmaki bunu öğrendim ne isterse yapılmamalı hatta evd easla yardım edilmemeli normalde yemekte yapardım ama birseye dokunkuycam
Hakedene ver ama. Kendinden öteye koyma
İşte bunları yapınca öyle olmuyirmuyum
Sen zamanla oturtacaksın her seyi
Oturtucam evet ama. zaman alicak
Acıyı sevme atlatmaya bak
Şimdi o gitti ben onun gittiğinin ve istemeyeninsevemeyecegimin nve onun gelmeye evinin farkındayım ama geçmiş anılarımı unutamiyorm beni üzen o hayaller üzüyor bana karşı merhameti konuşması herseyi
Unutacaksın emin ol
Tek temennim o birde yaş geciyir ben onu hayatım salıp evlenmeyi düşünmüştüm ama oda istiyordu işte uzulmemin çoğu sebebide bu
Bilemezsin gec mi erken mi nasip
Orası öyle ama işte insna evlenip eşiyle mutlu olmak istiyor
Erkekler böyle mi ya
Nasıl böylemi derken