Bir ona tutunmuştum ben o da yarı yolda bıraktı bu acı geçiyor mu?

Derdimi anlatacağım hickimse yok hayatimda güzel giden bir o vardı ona tutunmuştum ben o da bıraktı beni üstelik ayrılırken bile takmadı beni ayrilirken bile oyundaydi bitmesin diye ona uzun uzun mesajlar yazdım takmadı aradım açmadı. Canim çok yanıyor bu acı geçiyor mu?
Bir ona tutunmuştum ben o da yarı yolda bıraktı bu acı geçiyor mu?
Cevapla