Benim için çok çabaladı ben ise onu çok yordum ve şimdi içim acıyor?

Benimle olmak için çok çaba sarfettı. Bende ona şans verdim ve onunla birlikte olmak için çok denedim ama olmadı. Ona tamamen ısınamadığım için surekli kafa agrıttım onu çok yordum... o iyi bir insan ve şimdi içim acıyor. Elimde değildi. Şimdi heryerden engelledi beni...

ama ben ne yapabilirim? Ben ona deneyecegim, lütfen kendini kaptırma demiştim..

Güncellemeler
+1 yıl
Benimle olmak için derken , benimle sevgili olmak için, gönlümü ruhumu kazanmak için çok çabaladı.
Güncellemeler
+1 yıl
Bende ona şans verdiydim
Benim için çok çabaladı ben ise onu çok yordum ve şimdi içim acıyor?
Cevapla