Sevgilisi olan büyük birine aşığım, canım bu kadar acımak zorunda mı?

Aklım fikrim onda saplandım gibi bişey oldu. Sevgilisiyle durumları karışık kızın psikolojik sorunları var çok ayrılıp barışmışlar. Çocuk aşık değil ama kopamıyo gibide. Kopsun diye uğraşmıyorum zaten unutmak istiyorum ama yapamıyorum. Çok gülüyoruz çok konuşuyoruz bazen tüm gün uyuyana kadar. Senle olmak suyun yüzüne çıkıp nefes almak gibi diyo. Tuhaf tuhaf gelecek planı yapıyoruz sanki evcilik oynar gibi. Onun sevgilisi yokmuş gibi dünyanın bi ucunda değilmiş gibi. İsveçli bu arada.
Sevgilisi olan büyük birine aşığım, canım bu kadar acımak zorunda mı?
Cevapla