Benim dışarı çıkmamı pek istemeyen biri çok kıskanç. Tabi ki işim olduğunda çıkıyorum onunda haberi oluyor. Dün dışarı çıktım işim var dedim tamam çık dedi. Akşam arkadaşlarıyla otururken yenge 2-3 kez geçti demişler. O da sinirlenmiş beni aradı akşam 2-3 kez geçmendeki amaç ne diye bende sırf sen mutlu ol diye çabaladım fotoğraflarımızı çıkarttırmaya gitmiştim ama burnumdan getirdin sen bana ne zaman güveniceksin diye bağırdım oda bama bağırdı kavga ettik telefonu kapadım. Bir süre sonra yine konuştuk telefonda yine tartıştık ama bağırmadık bu sefer. Sonra gece uzun mesaj attı. Kalbimi çok kıran sözler söylemiş aşırı derecede kalbim kırıldı. Millete kendini göstermeye çık dışarı eski sevgililerine kendini göster o... Çocuklarına reklam ol demiş. Bende uzunca mesaj yazdım açtım ağzımı görmüş cevap vermemiş. Arkadaşlar yarım edin mesaj atarsa ne yapalıyım şu an trip yaptığım bariz belli ama ne demeliyim mesaj atmalımıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Yazmayı unutmuşum bağırıp telefonu kapadıktan sonra berberin ordalarmış tabelasına yumruk atıp kırmış sinirden
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar