Ona son kez sarılıp vedalaşmak istiyorum ama daha da bağlanırım diye korkuyorum ne yapmalıyım?

Ondan bugün ayrıldım hata yaptığını bilsem bile içim acıyor aldattığını düşündüğüm için ayrıldım canım gibi barışmamın doğru olmadığını biliyorum en azından son kez sarılıp kokusunu içime çekip ayrılmak istiyorum

Güncellemeler
11 ay
Canım yazmış klavye “salak gibi” olacaktı
Ona son kez sarılıp vedalaşmak istiyorum ama daha da bağlanırım diye korkuyorum ne yapmalıyım?
Cevapla