Erkek arkadaşımla ayrılıyoruz son kez veda görüşmesi yapacağız ama ben ayrılmak istemiyorum ne yapıcam ne diyebilirim?

Erkek arkadaşımla ayrılıyoruz son kez veda görüşmesi yapacağız ama ben ayrılmak istemiyorum ne yapıcam ne diyebilirim?
Cevapla