Sevgilimle ayrılmak üzereyiz onsuz yapamam toplamak icin ne yapmaliyim?

Sevgilimle 6 aylık bi ilişkimiz var ve birbirimizi gerçekten sevdiğimize inanmıştım ayrılma sebebimiz şu ben büyük bir hata yaptım ve yalan söyledim bu yalanı da 6 aydır saklıyordum ve hazır hissettiğim zaman da söyledim yaşımı 1 yaş büyük göstermiştim ama asla kötü bir niyetle yapmadım bunu onu kaybetmemek için söyledim büyük bir kavga edeceğimizi biliyordum ama ayrılık karar düşünmemiştim çünkü cidden birbirimi sevdiğimizi ve bu kadar kolay beni, hayallerimizi, yaşanmışlıkları silebilecegini düşünmemiştim 2 gün sonra yüz yüze konuşup bir karar vereceğiz cidden onu çok fazla seviyorum ve onsuz yapamam yapsam bile kimseyi onu sevdiğim gibi sevemem aynı gözle bakamam aramızı düzeltmek için ne yapmalıyım lütfen taktik verin

Sevgilimle ayrılmak üzereyiz onsuz yapamam toplamak icin ne yapmaliyim?
Cevapla