Tipik olarak onu tanıdığım 4 yıl boyunca sevgili kaldığımız süreler hariç 1 ay küsmeden beraber kalabiliyoduk arkadaş olarak ve sevgi ve ilgiye çok düşkündü. O yüzden erkek hiçbir zaman eksik etmiyordu etrafından. Ben de resmen bile isteye resmen kendimi kullandırıyodum. Sevgilisi olmadığında sevişsek te arkadaş kalıyoduk. Bende de çok çekiniktim beni bu konudada çok suçladı. Seni seviyorum bile diyemiyordum bir dönem.
Son ayrıldığımızda eski sevgilimin kalbini çok kırdım ve arkamda kalbi kırık bir insan bırakmak istemiyorum ne yapmalıyım?
Tipik olarak onu tanıdığım 4 yıl boyunca sevgili kaldığımız süreler hariç 1 ay küsmeden beraber kalabiliyoduk arkadaş olarak ve sevgi ve ilgiye çok düşkündü. O yüzden erkek hiçbir zaman eksik etmiyordu etrafından. Ben de resmen bile isteye resmen kendimi kullandırıyodum. Sevgilisi olmadığında sevişsek te arkadaş kalıyoduk. Bende de çok çekiniktim beni bu konudada çok suçladı. Seni seviyorum bile diyemiyordum bir dönem.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer