Son ayrıldığımızda eski sevgilimin kalbini çok kırdım ve arkamda kalbi kırık bir insan bırakmak istemiyorum ne yapmalıyım?

Kendisi lise aşkımdı ve bende ona 1 yıl boyunca platonik kalmıştım. O arada depresyonda olduğu için çok sevgili değiştirmişti ve bende çok çekinik davranmıştım. Bi gün açıldım ve sevgili olduk ama 7 ay sonra beni sebepsiz yere terketti. Ardından çocukluk aşkıyla sevgili olduğunu ve onun aile evinde yaşadığını öğrendim. Beni terkettikten sonra nerdeyse 9 ay konuşmadık ve covid zamanında konuşmaya başladık tekrardan. Bunca olayın ardından ben yinede onu sevmeyi seçtim ve eve çıkabilmek için önce para kazandım, sonra sevgilisinden kazanıp onu tekrar kazandım. Eve çıktık ama çok kavga ettik, anlaşamadık. Kaç kere intihar eşiğine geldim. 2 mizde biribirimize çok kritik yapılmıyacak hatalar yaptık. Bende kendimi öldürmek yerine onu çıktığımız evde bir gecede yanlız ve çaresiz bırakarak terk ettim. 1 ay sonrada amerika’ya geldim. Ama o 1 ay boyunca İstanbul'a gidip çalıştı ve benden birkaç kez para isteyincede onu engelledim. Amerikaya gelmeden önce son 3 günümü onla geçirdikten sonra yeni hayatıma adım attım. Fakat, burdayken de 5 ay kadar konuştuk. Beni sürekli intikam almak suçladı ve şuanda yeni sevgilisiyle evlenmek üzereler. Ama yinede herşeye rağmen şu hayatta en nefret ettiğim şey kalbi kırık bir insanı geride bırakmak. Hiçbişey de yapmayabilirim ama içim hiç rahat değil. Zamanında çok arkasından ağlasamda asla intikam gibi bi niyetimde olmadı böyle kendi kendime düşünüp duruyorum ne yapabilirim?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada araya detayları da ekleyim okumak isteyen olursa;
Tipik olarak onu tanıdığım 4 yıl boyunca sevgili kaldığımız süreler hariç 1 ay küsmeden beraber kalabiliyoduk arkadaş olarak ve sevgi ve ilgiye çok düşkündü. O yüzden erkek hiçbir zaman eksik etmiyordu etrafından. Ben de resmen bile isteye resmen kendimi kullandırıyodum. Sevgilisi olmadığında sevişsek te arkadaş kalıyoduk. Bende de çok çekiniktim beni bu konudada çok suçladı. Seni seviyorum bile diyemiyordum bir dönem.
Son ayrıldığımızda eski sevgilimin kalbini çok kırdım ve arkamda kalbi kırık bir insan bırakmak istemiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla