Sevgilimden ayrıldım ama o kadar özlüyorum ki üzüntüden ne yapacağımı bilemiyorum?

Ayrılmayı ben istemiştim çünkü bana kendimi değersiz hissettirmişti ama gerçekten o kadar pişman oldum ki o hayatımdan çıktıktan sonra dev Bir boşluk oluştu Instagram'dan engellemiş beni istedik başka hesap da giriş yapılamıyor var ya çıldırıyorum evin içinde deliriyorum çok sıkılıyorum ve hiç sevilmediğimi hissediyorum ailemden zaten nefret ediyorum hiç arkadaşım falan da yok Bana yazan erkekler sadece abazalık için yazıyor çıldıracağım

Sevgilimden ayrıldım ama o kadar özlüyorum ki üzüntüden ne yapacağımı bilemiyorum?
Cevapla