Sevgilimle ayrıldık ama onu görmek sarılmak istiyorum ne yapmalıyım?

5senedir beraberiz kendisi asker ve senede onu 15 gün zar zor görüyorum. Ayrılmak zorunda kaldığımız şeyler oldu onunda izne gelip beni göremediği için içi gidiyor biliyorum zaten geri gidecek bir daha görme şansım olmayacak güzel bir vakit geçirmek istiyorum okadar iznini bekleyip ayrılmak çok zoruma gidiyor.
Barışamayız ama eminim çağırsam teklifimi kabul eder
Sevgilimle ayrıldık ama onu görmek sarılmak istiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla