Uzak mesafe ilişkimiz var, sevgilim özledim deyince yanına gittim ama müsait değilim dedi. Ne yapmalıyım?

1,5 yıllık uzaktan ilişkimiz var. Özledim dedi e bende özlemiştim sürpriz yapayım dedi. Gittiğimde dışarı çıkamam müsait değilim dedi
Ne yapayım? Siz ne yapardınız?
Uzak mesafe ilişkimiz var, sevgilim özledim deyince yanına gittim ama müsait değilim dedi. Ne yapmalıyım?
Uzak mesafe ilişkimiz var, sevgilim özledim deyince yanına gittim ama müsait değilim dedi. Ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Sabaha kadar bekledim bir şey yazmadı haber de vermediBen de ayrıldım Arkadaşlar
Güncellemeler
+1 yıl
En çok görüş alan soruma güncelleme yapıyorum;Tekrar birlikte olduk bu defa o bana sürpriz yapmış yaşadığım şehire gelmiş 😍❤😍
Uzak mesafe ilişkimiz var, sevgilim özledim deyince yanına gittim ama müsait değilim dedi. Ne yapmalıyım?
Cevapla