Ayrıldık ama onun umrunda degılım ve bu durum zoruma gidiyor. Ne yapmalıyım?

Erkek arkadasımla 1haftadır ayrıyız. İliski suresınde bana bagıran nerdesın dedıgımde bile bana hesap soramazsın dıyen bırıydı fakat gecmısten sorunları var diye hep susup alttan aldım. Bır hafta once gece az konusalım da fılm acıp aynı anda ızleyelım dedı dıye bozuldum. Ben bozuldum dıye bana bagırdı ve suratıma telefonu kapattı. Bende sen cok sınırlısın ıstersen bıraz ara verelım dedım cevap vermedı. Bır suru mesaj attım yine yazmadı. Sabah bıtırdın barı onu soyle dedım evet yazma artık dedı. Tum sosyal medya hesaplarını kapattı ve bunu da bana soyledı. Engelledım sanma hesapları kapattım dıye. Bende umutlanıp ertesı gun tekrar deneyelım falan dedım. O kadar mesaj attım sadece kesın kararlıyım yazdı. Gece de ben senı cok uzdum pıslıgın tekıyım kendımden umudu kestım sana kal dıyemem. Allah mutlu olacagın bırını cıkarsın karsına dedı. Ve bır daha hıc yazmadı. 5gundur hıc ıletısım kurmuyoruz. Onu ozluyorum ama yazmıyorum. Nasıl unuturum bılemıyorum :(
Ayrıldık ama onun umrunda degılım ve bu durum zoruma gidiyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla