Sevgilim mesafeler yüzünden benden ayrıldı. Ne yapacağım?

O üniden mezun olucaktı henüz çalışmıyor. Farklı şehirledeyiz. Daha önce 3 kez buluştuk ve ikimiz de cidden hoşlanıyorduk... Ben gidemedigim için onun benim yanıma gelmesini istiyordum. "Seni üzmek istemiyorum sürekli yanına gelmem zor mesafeler yüzünden yapamıyorum" ben dedi ve bitti. Onu hâlâ seviyorum ve özlüyorum. Lütfen akıl verin ne yapicam ben🥹
Sevgilim mesafeler yüzünden benden ayrıldı. Ne yapacağım?
Cevapla